TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

V pátek za tratí

Ahoj Vonáci, hlavně ale Řepáci.

Na pátek chystáme s Peťulou velkou akci. V Praze máme grilík, popadnem ho, popadnem maso a chlast a půjdem grilovat. Buď tam, kde jsme jednou slavili čáry, u našeho krásného potůčku; nebo nahoru nad to dětský hřiště na kopec. Uvidíme, podle situace. Bude taky záležet na počasí, ale má bejt hezky, tak už se na to těšíme.
Kdo se bude chtít přidat, může. Každej si vemte jídla a pití podle libosti.
Petra ještě bude posílat mail. Tohle je jen takovej blogovací nástřel…

čus

Ladik

5 responses to “V pátek za tratí

  1. Ashman Květen 28, 2008 (12:14 pm)

    Tím, že to pácháte v pátek jste fikaně vyloučili z účasti mě a Loua. Hezké…

  2. Ladik Květen 28, 2008 (2:59 pm)

    v tom není žádnej úmysl. My jdem grilovat v pátek. Kdo přijde přijde. Výchozí stav je 3. Já, Petra a Džusa. Ze stavu 3 nelze nikoho vyloučit. Ani Ashmana ani Loua. Ty lze pouze přičíst. Pokud nemůžete, tak je to škoda. Není to ani první ani poslední akce, kterou pořádáme. Tak hlavu vzhůru.

  3. Luke Květen 28, 2008 (4:04 pm)

    Já se rozhodnu jako vždy až na poslední chvíli, podle toho, jak se mi v pátek bude chtít, jakou budu mít náladu, jaký bude počasí, jakej budu mít hlad, jak budu unavenej apod… 🙂

  4. Lou Květen 28, 2008 (4:58 pm)

    Já budu tou dobou na cestě do Českého ráje… nebo aspoň kousek od něj, kde babička bydlí.

  5. lukyhell Květen 28, 2008 (8:48 pm)

    Já možná i příjdu .)

Zanechat Odpověď

