TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Vážné téma #5: Spokojenost vs. nespokojenost

aneb hnací motory člověka….

Odjakživa jsem chtěl bejt spokojenej – mít dostatek životních potřeb (ať už tím myslíme cokoliv), bejt jakž takž šťastnej a mít pocit že muj život má nějakej smysl či cíl. Takovéhle představy má možná dost lidí, ovšem já osobně neznám nikoho, komu by se to povedlo. Většinou to bývá tak, že člověk se dostane do chvilkovýho stavu, kdy si řiká, že je spokojenej, aby vzápětí zjistil, že mu stále ke „štěstí“ a spokojenosti něco chybí a chce furt víc. Je to takovej motor, kterej způsobuje, že neustrnem, nespokojíme se sami se sebou a jdeme furt dál, někdy k lepšímu, jindy k horšímu. Něco podobnýho teď trochu zažívám – měl bych asi bejt spokojenej, ale opak je pravdou … Když nad tim přemejšlim, tak jsem vlastně žádnou dlouhodobější spokojenost nezažil, vždycky jsem po čase buďto chtěl od života více nebo se události kolem mě zvrtly tak, že rázem byla spokojenost ta tam. Zajímá mě, zda jste byli (či jste?) v životě spokojený? Pokud jo, uvítám rady, jak na to 🙂

Luke

5 responses to “Vážné téma #5: Spokojenost vs. nespokojenost

  1. JirkaN Červen 2, 2008 (3:21 pm)

    No nejlepší je asi nemít žádný ambice a cíle a pak budeš v životě spokojenej… možná 🙂

  2. Mehehe Červen 2, 2008 (3:31 pm)

    No já zase zastávám názor, že člověk by spokojenej neměl být nikdy, pač pak ho to nežene dál. Samozřejmě chvilková spokojenost být musí – je to taková odměna za úsilí.

  3. Luke Červen 2, 2008 (3:33 pm)

    Já to mám asi v tomhle podobný… no neva, aspoň se poženu v dál… 🙂

  4. Ashman Červen 2, 2008 (9:03 pm)

    Bez nespokojenosti není pokroku.:)

  5. Luke Červen 3, 2008 (9:14 am)

    Tak jsme se kupodivu všichni shodli.. no já jsem v poslední době byl nespokojenej hlavně kvůli práci – naštěstí třeba dneska je to skvělý, smějem se tu, práce jde od ruky, píšou mi jen samí chytří administrátoři webů… to je pak radost pracovat 🙂

Zanechat Odpověď

