TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Sen jak z videohry

nevím, jak to dopadlo…

Na včerejšek se mi zdálo několik snů. Jeden o tom, jak nestíháme přestěhovat nábytek kvůli výměně oken. Aktuální téma. Druhý, jak mě nechtěj pustit do bazénu kvůli propadlé permici a třetí, že nevím, jakej server mám restartovat. Všechno ze života.
Na dnešek to už ze života moc nebylo.
Náš byt měly napadnou nějaký stvůry. Měli jsme jednu pušku a z obejváku byla ve stropě díra, kterou se na ně muselo vlízt. Nebo taky mohly vlízt ony dovnitř. Díra byla zakrytá nějakym kartonem, aby o nás nevěděly. Luke si lehnul na válendu, že nikam nejde, nevěřil tomu, že by nějaký zrůdy mohly zaútočit. lukyhell nevěřil, že se dá tím stropem někam vlízt, ale dali jsme si tam židli a už jsme se tam soukali. Jen já a Ashman. Ty malý zrůdičky, byly velký asi jako zajíci, tam byly. Měly hnusný uzubený tlamy a jedna hned skočila do obejváku tou dírou, co jsme odkryli. Chtěl jsem jí střelit tou puškou, ale zmizela z dohledu. Další dvě zrůdičky stály mezi nějakejma klecema. Jednu jsem zamířil, ale nic. Špatně jsem nabil. Odběhly.
Pak jsme si s Ashmanam všimli, že ty klece jsou plný těch zrůd. velký, malý. Začal jsem je střílet. Z klece nemohly útočit. Dokud je ty malý nepustěj… pak se vrhnout k nám do bytu..
Vydali jsme se temným barákem hledat nějaký zbraně a hlavně jsme museli pořád nahoru. Že by byl nahoře bigboss? Po schodech jsme došli k hlídce lidí, kteří chránili malou vesničku před zrůdama (vesnička v temnym domě). Pustili nás dovnitř a my mohli nakoupit zbraně. Peníze jsme měli, něco jsme koupili od takový ošumtělýho chlapíka. Tam už se začal sen hodně rozpadat. Asi jsem si to ani nesavenul a probudil jsem se.

Ladik

One response to “Sen jak z videohry

  1. Luke Červen 5, 2008 (9:23 am)

    hezkej sen, mně už se něco takovýho dlouho nezdálo, v poslední době mám spíš noci bezesné :).

Zanechat Odpověď

