TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Co posloucháte za muziku

napadlo mě, že bychom sem čas od času mohli pro inspiraci uvést, co kdo právě v poslední době posloucháte za kapely/alba atd …
Tak co mám právě v mp3 přehrávači a cpu si to furt do hlavy?

The Rouletts – Stakes and Chips (1965) – britská kapela, která se přiliš neproslavila, ale tohle album je hodně dobrý – doznívající merseybeat zmixovaný s tvrdším rhytm and blues, trošku líznutej mod rockem…

Synkopy 61 – best of (Válka je vůl) – další „vykopávka“ – tentokráte z českých luhů a háju – původně brněnská kapela 60. let, která se začátku hrála styl „californský pop“ se postupně vypracovala přes bigbeat až skoro k artrocku v 70. letech – melodicky je album povedený, s textama je to horší – ale třeba taková „měl jsem rád tvou peněženku“ je opravdu veselá :).

Zuzana Navarová – Barvy všecky – tuhle písničkářku teprve „objevuju“ a její texty a melodika je mi hodně blízká, ale je na ní třeba mít tu správnou náladu.

Ivan Mládek – všechny alba 1976 – 2000 🙂 – tak na tomhle teď ujíždim hodně 🙂

Druhá světová válka – archiv českého rozhlasu – zajímavý 2CD s dobovými projevy, záznamy historických událostí v období let 1938 – 1945. Doporučuju.

A co teď posloucháte Vy?

Luke

3 responses to “Co posloucháte za muziku

  1. Kví Červen 10, 2008 (1:58 pm)

    Já poslouchám stejnojmenný album od 100 zvířat, výběr Police, výběr Bowieho, Mišík a etc… – Nůž na hrdle. Ale nic o tom psát nebudu, protože o tom nic nevím 😉

  2. Ladik Červen 10, 2008 (2:25 pm)

    Já teď poslouchám High Contrast, Andy C, Total Science, Fabio, Friction a ještě nějaký sety, co kde najdu. Vše drum and bass. V práci si občas pustím house, funky nebo něco jinýho v poho např. Faithless, Chemical Brothers, Basement Jaxx. A doma většinou teď Tata Bojs nebo mi je puštěn Bob Marley. 🙂

  3. Mehehe Červen 10, 2008 (2:40 pm)

    Já teď poslouchám http://www.last.fm kde si člověk jen vybere kapelu a zadá podobné styly a server mu už sám přehrává podobné kapely a hudbu :-)Jinak poslední dobou ujíždím na: Yes – Fragile, The Very Best of YesA pak další artrockový kapely, spíš současný:Trespass – Morning lights (2006) – Izraelská kapela o třech členechA pak asi nejvíc blues:The Siegel-Schwall Band – The Complete Vanguard Recordings & More!KeyLargoPaul Butterfield Blues BandDHARMA BLUES BAND – Dharma Blues 1968 (UK)Luke – nechceš to 2cd archivu ČR grabnout a hodit na svátka? – to by mě moc zajímalo…Nebo, kde se to dá koupit?

Zanechat Odpověď

