TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

má druhá letošní grilovačka

🙂

Ta první byla na Vlastíkově chatě v dubnu a včera proběhla druhá – tentokráte doma u kolegy z práce Ondry. Počasí vyšlo, já se do Tišic (tam se to konalo) vydal vlakem, cestou jsem si rozečetl Krchnu Nikolajevnu (od Ivana Mládka, doporučuju, možná sem o ní časem nějakej příspěvek dám) a kolem třetí byl na místě, ostatní kolegové jeli různě autama z Prahy a měli zpoždění, takže jsem na ně musel počkat v hostinci „v zatáčce“ (jak se tento podnik zove).

Grilování samotý se vydařilo, několik druhů masa, dva saláty, plněnej chleba, nakonec grilovanej ananas, kterej mi hodně chutnal. Pivo bylo taktéž přítomno v podobě 12ti stupňového Staropramenu. Bohužel opět sem si potvrdil, že mám po staropramenu bolehlav (dneska ráno mě zachránila kolegyně a její růžové potěšění – Ibalgin :)).

Horší to bylo v noci, ve stanu byla docela kosa, kohout se ráno vzbudil už asi v pět, takže mi všichni byli vzhůru krátce po něm. Měli jsme sto chutí z něj udělat dobrou polívku, ale Ondra nás včas zastavil.

Tož příjemné to tedy bylo… fotky jsem dal do galerie

Luke

2 responses to “má druhá letošní grilovačka

  1. Mehehe Červen 15, 2008 (4:01 pm)

    Hmm…kohoutí polévka – to mohlo bejt dobrý…:)

  2. Luke Červen 15, 2008 (7:09 pm)

    hlavně by nekokrhala šíleně nahlas… 🙂

Zanechat Odpověď

