TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

(ne)Vážné téma #6 – mexický salát z Tesca

ano, můj oblíbený salát mě včera večer ztrestal…
Saláty – kdo by je neměl rád (teď očekávám, že se ozve spousta z Vás, kteří je nejedi) – já je miluju – bramborový, vajíčkový, vlašský, milánský či třeba zmíněnej mexickej, kterej prodávaj ve vaničkách v Tescu. Včera večer jsem dostal na tento chuť a tak jsem si jej dopřál… no následkem toho jsem dneska doma (ještě že máme v práci sickdays) neboť takovou noční „běhavku“ jsem tedy už hodně dlouho nezažil. A to sem si ještě před pár dny myslel, že mě nikdy břicho z jídla bolet nebude a že střevní potíže jsou u mě minulostí. No, tělo vždycky dokáže překvapit 🙂

A co vy? Kdy vám bylo naposledy špatně z jídla? A máte rádi (nezeleninové) saláty?

Luke

7 responses to “(ne)Vážné téma #6 – mexický salát z Tesca

  1. Mehehe Červenec 1, 2008 (9:02 am)

    Saláty plné majonézy miluju…ale už ani nepamatuju, kdy jsem naposled nějaký měl. Co si pamatuju, tak špatně mi bylo po dortu, který jsme snědli na jedné akci a skolilo to celou partu lidí. Ale mně začlo být hnusně až když mi kamarád oznámil, že je to z dortu. Do té doby jsem si to asi nějak nepřipouštěl…každopádně běhavku na záchod jsem zažil jednu noc, když jsem si k večeři dal hrachovku z pytlíku a zapil to pivem….tfuj 😦

  2. Ladik Červenec 1, 2008 (10:08 am)

    Chá chá 🙂 Luke, určitě jsi nelenil a šel jsi to do Tesca reklamovat, aby příště dávali pozor na to, co prodávaj 🙂 V lepším případě to je jen noční průjem, v horším salmonelóza. Hlavně nezapomeň hodně pít a DIETA!! Držim palce, ať to přežiješ.

  3. Luke Červenec 1, 2008 (10:15 am)

    Ale zas tak děsný to neni, mám odolnej organismus. Koupil jsem si džus, rohlíky a jogurty a držim „dietu“ 🙂

  4. Ashman Červenec 1, 2008 (6:04 pm)

    Džus a jogurt, dobrá dieta.:) Saláty, tedy nezeleninové mám taky rád, ale v létě si je raději odpustím, právě kvůli tomu, co postihlo tebe. Jednou se mi zadařilo po tatarce prosedět na záchodě celou noc s kýblem v náručí…

  5. Lou Červenec 1, 2008 (6:45 pm)

    Toho, kdo vymyslel majonézu, bych nechal zavřít 🙂 To je minimálně těžké ublížení na zdraví 🙂

  6. Kví Červenec 1, 2008 (7:24 pm)

    No mě bylo naposledy špatně tehdy, jak psal Mehehe. Takže ještě štěstí, že jemu bylo špatně až den poté, takže jsme se nemuseli rvát o záchod. Moje zkušenost je, že když máte pocit, že už není co zvracet, vždycky se ještě něco najde…

  7. lukyhell Červenec 1, 2008 (9:55 pm)

    Tady jsem si nedávno v Tescu dal česneko-sýrovou pomazánku se šunkou a taky mě vytrestala, no endiaron to jistí, ale třeba hermelívobej salát maj dobrej a zatim jsem ho vždycky přežil.

Zanechat Odpověď

