TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

konečně civilizovanej člověk

už nespim na zemi a nechladim piva v lavóru se studenou vodou … 🙂

Ano, včerejší den byl výjimečný – přivezli mi postel, kterou jsem si v neděli koupil…. no ale začnu od začátku.

od přestěhování do novýho bytu jsem spal na matraci na zemi, koupi nové postele jsem furt odkládal, avšak v posledních týdnech, kdy jsem musel většinu tejdne spát na nepohodlný nafukovací matraci (lepší lože jsem přenechal hostu.. nebo hostesce? 🙂 ) jsem se konečně rozhodl – potřebuju postel – lépe dvoulůžko. V neděl jsem tedy vyrazil so štěrbohol, kde je nákupní centrum europark a kde má mimojiné prodejnu ASKO nábytek a tam jsem si vybral dvou válendu s uložnejma prostorama (rozměry 195×160) za 6 tisíc, zaplatil jsem , domluvil a zaplatil jsem dopravu a netrpělivě se těšil na středu. Taky mi v neděli bankomat sežral kartu (byla poškozená), ale to je jiná story…. v pondělí mi rovněž přivezli ledničku Zanussi – je to fešanda – 80cm vysoká, má 18ti litrovej mrazáček a je hodně tichá…

Včera mi psali z asko nábytku, že dorazej v půl čtvrtý, uvolnil jsem se tedy z práce a skutečně před půl čtvrtou přijel náklaďák, dva chlapi mi do bytu přinesli postel (ve třech dílech) a já jsem zas spěchal do práce.

Večer jsem se jal rozbalování a stavění… našel jsem návod – prej to maj stavět dva lidi, ale nakonec jsem to za pomocí knih (jako podložek) zvládl sám i když jsem se u toho hezky zapotil.

Zatim to vypadá, že postel drží, spalo se mi na ní pohodlně, takže doufám že mi bude sloužit dlouho a spolehlivě

Loučí se s Vámi již civilizovaný
Luke

One response to “konečně civilizovanej člověk

  1. Ladik Červenec 17, 2008 (9:02 am)

    Ahoj civilizovanej Luke 🙂

Zanechat Odpověď

