TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Řepy Hold´em

Padlo pár nových rekordůVčera byl sraz v 18h ve sportovce a já přesně v 18:00 vcházel do dveří. U našeho oblíbeného stolu na konci sportovky si to zrovna Luke a Žába rozdávali.. v páce. Žábu jsem znervózněl, tak Luke vyhrál. Chvíli jsme pilovali pravidla našeho řepského holdemu a pak už se objevil lukyhell a my mohli začít.
Byly to ostrý hry už od prvního vkladu. Podívat se na dvě blbý karty v ruce a dorovnávat 8 korun, to jsme snad ještě nezažili. Tak to by mohl být jeden z rekordů (1). Topilo se jedna radost (nebo taky jeden smutek).
Žábě padaly drobný ze stolu, Luke hledal drobný po kapsách. Pak naopak, Luke přes všechny ty drobný nemohl ani ťukat do stolu. Lukyhell rozměňoval papírový na baru a Ashmana jsem v jednu chvíli musel založit, aby se ode dna odrazil vzhůru, vratil mi půjčku a pak zase klesnul ke dnu.
Tolik přebíjení „pět a pět“ jsem za jeden večer taky snad ještě neviděl. (2)
Bank 119 korunv jedné hře jsme zatím asi taky nikdy neviděli. To bude rekord (3).
Kolik jsem si nakonec odnesl domů, to je rekord (4). Ale částku na blogu nezveřejním. Bylo to víc, než jsem myslel.
Atmosféra byla dobrá, nebylo to mlčenlivé soustředění, spíš bujaré přebíjení a navyšování.
Dobrá hra. Mě to bavilo. 🙂

Čus
Ladik

————-

Tak Ládik psal, ať sem sdělím také pár svých dojmů ze svého prvního pokerového večera – no byla to docela jízda… ze začátku jsem prohrával a asi za hoďku jsem byl cca 150kč v mínusu… pak se mi ale povedlo asi 5 her a za další dvě hoďky, když jsme skončili, jsem byl zhruba na nula či pár korun v plusu…. včera nejhůř dopadl Lukyhell, ten snad vyhrál jen jednu hru, Ashman taky odpadl brzo, i když ze začátku se mu dařilo. Žába, i přes počáteční úspěchy nakonec skončila taky zhruba na nule a Ládik s přehledem vyhrál i pro mě dost překvapivou částku. :). Nu což, gratuluju mu a příště mu to nandám!

Luke

7 responses to “Řepy Hold´em

  1. Pedro Červenec 22, 2008 (10:58 pm)

    Hazard, styďte se!!!!

  2. Ashman Červenec 23, 2008 (9:50 am)

    Mně osobně to připadalo docela zajímavé, ale příště bych se vrátil k opatrnější hře, protože takhle si člověk taky nemusí moc zahrát. Představa, že ve třech hrách projedu pade a po nějakých patnácti minutách půjdu domů, mě moc nebere. Hraju to, protože mě to baví. Ne proto, že na tom chci něco trhnout (i když uznávám, že když si takhle člověk vydělá na útratu a svačinu na druhý den, je to příjemné:)). Rád bych věděl, jestli by to Ládíka taky tak bavilo, kdyby sejnou sumu prohrál.:) Odpověď je asi zřejmá.:)

  3. Ladik Červenec 23, 2008 (12:02 pm)

    Já ti odpovím asi tak:Pokud se pár her nedaří, člověk by si měl začít rozmejšlet každej tah a nehrnout se do toho jak utrženej ze řetězu. Pokud bych byl kilo v mínusu, nebudu s blbejma kartama dorovnávat 8 korun, abych se podíval na flop. To, že někdo protopí během patnácti minut pade (to ještě není tak hrozný, pokud to není několik patnáctiminutovek za sebou), je čistě jeho věc. Nikdo nikoho nenutí sázet. Každá hra tě může stát jednu korunu. Padesát her za 15 minut fakt nehrajem. Přece není nikde psaný, že všichni hráči musí hrát až do poslední karty. Já to klidně zahodím i na začátku 🙂 (I když to pak někdy mrzí. Třeba tehdá ten poker, když jsem se šel vychcat :))

  4. Ladik Červenec 23, 2008 (12:08 pm)

    A abych nekecal, samozřejmě mě víc baví vyhrávat než prohrávat…

  5. Luke Červenec 23, 2008 (4:28 pm)

    koukám že lukyhell se taky k pokeru vyjádřil – http://www.stream.cz…ra-vlog-28/0 🙂

  6. Ladik Červenec 23, 2008 (6:16 pm)

    Jojo, lukyhell a Lukyho pravděpodobnost… 🙂 0,00 nic

  7. lukyhell Červenec 23, 2008 (7:20 pm)

    Momentálně šetřim a pak to zlomim! 🙂

Zanechat Odpověď

