TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Nová kamera – SONY DCR-HC51E

po delším rozmejšlení jsem se rozhodl i já a rozšířil jsem počet kameramanů TV VONA

Vybral jsem si nakonec jednoduchou DV kameru od Sony – typ DCR-HC51E. Nechtěl jsem do kamery moc dávat, takže tato, za necelých 6 tisíc mi bude na to občasné natáčení koncertů a pořadů stačit.

Funkce a vlastnosti kamery jsou následující:
snímač 0,8 MPix
Záznam zvuku: PCM Stereo 16/12bit
barevný výklopný display i hledáček
poměr obrazu 4 ku 3
Objektiv: Carl Zeiss Vario-Tessarr
Světelnost F: 1,8 – 4,1
40x optický Zoom, 2000x digitální (což je teda na nic :))
Na baterii by údajně kamera měla vydržet natáčet 110 min.
Záznam je SP i LP.

Příjemně mě překvapil dotykový display na výklopnym panelu, ovládání i bez manuálu jsem hned „měl v ruce“.

Ke kamerce jsem si koupil do PC firewire kartu (abych mohl stahovat a stříhat video) a miniDV 80ti minutovou kazetu, takže o víkendu něco pokusně natočim.

Konečně tedy doladim scénář k připravovanému investigativnímu pořadu Na Vlastní pěst: život dobrodruha Aleše Ptáčka, který bych rád začal s kolegy z TV VONA v srpnu natáčet.

S Ládikem plánujeme trochu rozpracovat konspiraci a taky bychom mohli s Ashmanem konečně vytvořit spin-off ze seriálu Na Točně – tzv Bohdan and Ringo spin-off show – o vosách, včelách a čmelácích :).

Luke

9 responses to “Nová kamera – SONY DCR-HC51E

  1. Ashman Červenec 24, 2008 (5:58 pm)

    Bohdan and Ringo show bude! Ale chvilku to potrvá, než se dokopu k tomu to sepsat.:)

  2. Mehehe Červenec 25, 2008 (12:18 pm)

    Taková zbytečnost – kup si novou kytaru!!!! 🙂

  3. Luke Červenec 25, 2008 (1:31 pm)

    Kašlu na kytaru – ta současná krom akordu C ladí, tak stačí, když budem hrát písničky, kde neni C :).

  4. Lou Červenec 25, 2008 (5:03 pm)

    Hezká kamerka.Je fajn, že ceny šly dolu. Tahle na normální natáčení úplně stačí.

  5. Ashman Červenec 25, 2008 (6:03 pm)

    Na dokument o vosách určitě.:)

  6. Lou Červenec 26, 2008 (12:18 am)

    Docela se mi to s těma vosama začíná líbit. Mohlo by to začínat jako seriózní dokument a potom by se to mohlo vyvinout do nějaký brutál parodie.

  7. Luke Červenec 26, 2008 (7:46 am)

    něco jako dokument o dálnicích ze kterýho pak byla konspirace?

  8. Ashman Červenec 26, 2008 (3:29 pm)

    Hele, na dokument o vosách my nešahejte, mám s tím svý plány.:)

  9. Luke Srpen 1, 2008 (12:56 pm)

    ještě dodám, že poměr obrazu se dá změnit i na 16 ku 9ti. což nyní používám… to jen tak na doplnění 🙂

Zanechat Odpověď

