TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Pracovní klid

o práznináchAhoj,
taky si v létě říkáte, že všichni odjedou na dovolenou a nebude tolik práce? My si to s kolegama říkali.
„Začnou prázdniny, lidi vypadnou a my budem mít klid.“
Začaly prázdniny, lidi nevypadli a klid nebyl. Takový práce jsme neměli ani před prázdninama. Teda aspoň do dneška klid nebyl. Dneska je takovej jinej den.
Zaprvé to je můj první pracovní den v tomto týdnu a zadruhé se kolegové včera stačili pohádat kvůli příchodům do práce, tak spolu teď nemluví
Zatřetí lidi už asi na tu dovolenou odjeli; nevím, na co čekali
a začtvrté a to je asi hlavní důvod toho, že je „pracovní“ klid, šéf jel taky na dovolenou 🙂
A z toho vyplývá, že nám nevymejšlí žádnou blbou práci navíc, telefony nedrnčí tak, jako obvykle, protože normálně volají jemu a když tu není, komu by volali; a hlavně! tomu tady teď šéfuju já 🙂 Kolegové se už nemusí hádat kvůli příchodům do práce, to je teď můj problém a je klid. Konečně klid…
Na pracovním kompu mi právě usnul monitor 🙂
Držte palce, ať mi ten klid vydrží celý tři týdny.

Čus.
Ladik

Počítači, vstávej. Jde se pracovat 🙂

Zanechat Odpověď

