TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Jeden blblej sen

Žárlivost je zvláštní. Přímo úměrná s tím, jak toho druhého máme rádi a jak moc mu nevěříme. Čím víc toho a toho, tím víc žárlivosti. Člověka to pak může pohltit. Snaží se pak na toho druhého moc nemyslet, aby se mu to nevracelo v různých variacích toho, čeho by se nechtěl dožít.

A nebo si toho druhého pořádně pohlídat.

Já a žárlivost se moc nekamarádíme. A proto sem píšu. Navštívila mě v dnešním snu.

Jsme s přítelkyní v jednom sále, popíjí se tam drinky a najednou se tam objeví jeden její kamarád, že nám předvede nějakou přehlídku oblečení. Přimotá se k mé partnerce jen v rozevláté košili, jinak už na sobě nemá vůbec nic. Usmívaj se na sebe a já mu dám takovou facku, že zůstane otřeseně stát. Vysvětluju mu, za co to bylo, že takhle tam teda chodit nebude. V tu chvíli se všichni na mě oboří, včetně mé přítelkyně, že to byla nepřiměřená reakce, a že bych se mu měl omluvit. Neomlouvám se. Až po chvíli, při ťukání drinků, mu říkám, že jsem to s tou fackou možná trochu přehnal, ale nepřestávám si myslet, že jsem udělal dobře. Tváří se uraženě. Nakonec si s nabručenou držkou se mnou ťukne.

Po tý oslavě se moje partnerka tváří dost nepříjemně. Dost dobře nechápu proč, ale tak nějak beze slov odchází. Ležím na břiše po trpké výměně názorů a jen tak koukám do země. Chvíli přemýšlím, pak se zvedám, jdu jí vyhledat. Mám za to, že je na semináři ve vedlejší místnosti. Vejdu tam a přednáška se zastaví. Všichni se na mě podívají. Omlouvám se za vyrušení. Je tam hodně mladých slečen, přednáší to nějaká starší paní, něco o oblečení, ale přítelkyni tam nevidím. Jsem zaskočen, protože jsem měl za to, že právě tam je. Popadla mě hrůza, že šla za tím kamarádem. Utíkám chodbami, po schodech nahoru dolů. Plivu krev, jak hodně to dřu a pak už nemůžu. Nedoběhl jsem tam. Potkávám jednoho chlapíka, kterej mě bere s sebou na panáka. Blížíme se ke schodišti do 1. patra, tam je bar. A kousek od schodů leží a spí různí lidi, včetně mé partnerky a jejího kamaráda. Z vodítka odpoutávám naší flekatou fenku a partnerka na mě volá, ať jí jí neberu. Pošťouchnu psa do schodů, a když jsme skoro nahoře, fenka se otáčí a seběhne dolů zase ke své paničce. Připadám si najednou tak sám. Probouzím se.

Sedím u televize, asi jsem na chvíli usnul. Dva chlapíci se koukají na nějakej film. Vyprávím jim svůj divnej sen a chci po jednom, aby mě štípnul do tváře, abych si byl jistej, že už jsem vzhůru. Štípne mě. Jsem tedy vzhůru. Vycházím z domu. S přítelkyní se snažíme zastřešit klec pro černou fenku německýho ovčáka. Partnerka mi říká, jak její mamka se tý velký fenky vůbec nebojí, ale my oba máme respekt. Fenka vyskočí z klece a utíká zahradou někam pryč, pak se zase vrací, zavíráme jí do klece a snažíme se tu střechu upevnit. Objeví se tam zase ten její kamarád a říká, že se nám to stejně nepodaří. Ale já myslím, že se to nakonec podařilo. Pak se najednou má partnerka ocitá nedobrovolně na posteli a ten její kámoš jí dává hlavu pod triko. Přiskočím k nim a dám mu pěstí zezadu do zad. Možná pak ještě jednou. Vytáhnu ho a začnu mu vysvětlovat, že tohle s mojí holkou dělat nebude, že si bude muset najít nějakou jinou. Tváří se uraženě a říká, že teď už mu k ničemu nejsem. Ale moje slova pochopil. Tam se sen začíná rozplývat…

Po takových snech si člověk skoro přeje, aby nešel spát. Ale nakonec, byl to přece jen sen 🙂

A co se zdálo vám?

Čus

Ladik

8 responses to “Jeden blblej sen

  1. Luke Srpen 4, 2008 (11:26 am)

    Tak takovýhle sny naštěstí nemívám, ale dneska se mi zdálo, jak jsem házel nejdřív oštěpem na skokanskym můstku prto lyžaře. Akorát ten můstek byl celej se dřeva a bez sněhu a pak mě tam honil nějakej starej uchylnej dědek… 🙂

  2. Anonymní Srpen 4, 2008 (6:17 pm)

    Lukeho sen vítězí.:)

  3. Ladik Srpen 5, 2008 (10:38 am)

    To nebyla soutež.

  4. Ashman Srpen 5, 2008 (2:47 pm)

    To nevadí. Kdybych si měl vybrat, na co z toho půjdu do kina, bylo by to jasný.:)

  5. Lou Srpen 6, 2008 (12:44 am)

    Do kina jedině na Dark Knighta 🙂

  6. Luke Srpen 6, 2008 (9:25 am)

    Jdeme dneska na půlnoční premiéru 🙂

  7. Ladik Srpen 6, 2008 (11:57 am)

    Sny nejsou filmy. To je spíš virtuální realita. Aspoň, že už mě nepronásledují ty noční můry s vypadlejma pojistkama v bytě. Jeden námět, několik variací a vždycky jsem dopadl špatně. Někdy Vám to na blogu nabloguju.Kdyby chtěl někdo vědět, jestli jdu taky na půlnoční premiéru Dark Knighta, tak nejdu 🙂

  8. Ashman Srpen 7, 2008 (10:31 am)

    Sny sice nejsou filmy, ale z toho Lukeho by šlo udělat něco do skečovýho pásma, třeba.

Zanechat Odpověď

