TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Dovolená

konečně přichází ta část roku, kdy si člověk po celoroční tvrdé dřině může odpočinout….

Ano, od čtvrtečního večera mi začíná cca 18 dní volna, už se na to dost těšim. Letos jsem měl volno jen 3 dny v červenci (viz http://vona.bloguje.cz/705447-mezinarodni-filmovy-festival-karlovy-vary-2008.php) a nyní se chystám stihnout většinu z toho, co jsem zatim nestihl… takže hlavně to bude natáčení pořadu:

„Na Vlastní pěst: všední den v životě hrdiny a lovce monster, Aleše Ptáčka“, který jsem napsal už asi 2 roky zpátky a který konečně v pondělí začínáme s klukama natáčet. Prozradím jen tolik, že se bude jednat o dokument o českém Indianu Jonesovi a Jamesi Bondovi v jedné osobě – o lovci a hrdinovi Aleši Ptáčkovi (bude ho hrát Lou). Aleš Ptáček je proslaven tím, že ulovil např vražednou 10ti metrovou užovku z Vltavy, žižkovskou zmutovanou krysu či nebezpečného přerostlého holuba ze Staroměstkého Náměstí. Dokument představí jeho všední den a dokonce zachytí i jeden z jeho pověstných zátahů na příšery. Chtěl bych v následujícím týdnu pořad natočit celý, uvidíme, jak budou mít kluci čas.

Co se týká dovolené samotné, tak v pátek vyrážíme na pár dní na Moravu – údajně chlastat, kouknout se na Macochu a zase chlastat a koncem srpna pojedeme na pár dní pro změnu do Mariánských lázní, kde se mi tak líbilo v červnu.

Krom toho v Praze stihneme udělat jedno menší narozeninové posezení, takže doufám, že se z většinou z Vás v Polu uvidim :).

A mimochodem – jakou dovolenou jste měli/budete mít Vy?

Luke

4 responses to “Dovolená

  1. lukyhell Srpen 13, 2008 (11:48 pm)

    Já už dovolenou mám a zatim nedělám nic jinýho než, že stříhám svatbu kterou sem natáčel a nebere to konce!

  2. Ladik Srpen 14, 2008 (8:20 am)

    Aleš Ptáček alias lovec Pampalíny? :)Já měl dovolenou v červnu, absolvovali jsme pár výletů po středních čechách. A další dovolená přijde hned po rozdání štěňat. Už se těším. Docela bych se jel podívat na nějakej fest. Luke, užij si dovču…

  3. Kví Srpen 15, 2008 (1:13 pm)

    My jsme byli dva týdny v Chorvatsku, ale tím už jsem zatapetovala Kvíčalí blog 🙂

  4. Luke Srpen 18, 2008 (9:48 am)

    Kví: Koukal jsem na fotky, to moře bych bral na pár dní taky 🙂

Zanechat Odpověď

