TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

rebecca festival

…poslal jsem tam konspiraci

Ahoj TV VONA, zdravím všechny kolegy 🙂
Jedni naši známí z Řep pořádají 29. a 30. srpna festival u Aše s názvem REBECCA FEST. link
Bude tam i soutěž amatérských filmů. Jelikož uzávěrka byla 15.8. a já se o tom dozvěděl někdy 11. a pak jsem na to ještě zapomněl, tak jsem s vámi neprokonzultoval, co poslat, a protože jsem dnes v práci nenašel nic jiného než Kospiraci 1, 2, 2.2, hzp7 a hzp8 a příběh pošťáka, tak jsem tam poslal Konspiraci 1. Chtěli to na CDčku, poslal jsem jim jen link. Chtěli film za posledních 12 měsíců… Máme něco takovýho? 🙂
Odprezentujeme se tedy Konspirací, třeba nám přibyde nějakej novej divák popř. hezká divačka 😉

Vona žije, Voně zdar.

Zatím čus
Ladik

One response to “rebecca festival

  1. Lou Srpen 20, 2008 (3:40 pm)

    Super. Další festival, kde budeme. Na filmdat.cz jsem na něj nenarazil.

Zanechat Odpověď

