TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

pozdrav z dovolený

první tejden je fuč…

To už je pryč tejden? Toto letí…. víkend na Moravě u Ivet byl skvělej – vyrazili jsme v pátek dopoledne, cestou jsme chytili u Macochy průtrž mračen, koukli jsme se na tu díru v zemi a vyrazili do Hodonína, kde má Ivet hezkou párty-zahrádku. Sešlo se nás docela dost – jak místních , tak nás – čížků – ochutnal jsem domácí víno, kolovala zelená z mlíčkem – tzv vodníkovo sperma – v sobotu večer se hrálo na kytaru a hulákalo… v neděli bylo tak hezky, že jsme odjezd odložili až na pondělí ráno…

Zatímco já sem na Moravu odjížděl nachcípanej s rýmou a vrátil jsem se zdráv, Žába byla přesnej opak, tak jsme se v dalších dnech léčili a já jsem s klukama z Řep natočil většinu záběrů do pořadu TV VONA – „Na Vlastní Pěst: život dobrodruha Aleše Ptáčka“. Ještě zbývá dotočit poslední scénu.
https://i1.wp.com/pinkstones.sweb.cz/luke/blog/ptacek.jph

Dneska mě čeká hippie odpoledne s kamarádem Jardou, se kterym si jdeme zahrát na kytary na kampu k Lennonově zdi a dát si krabicové víno… no a večer bude menší oslava mejch narozek v Polu, takže tam se asi docela zřídíme…

Tak nashle zas za tejden
Luke

Zanechat Odpověď

