TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

a je po dovolený…

a bylo to skvělý….

Nejdřv stručně shrnu druhý týden dovolený – zastavim se nejprve u minulý soboty – s Jardou jsme na kampě hráli asi dvě hoďky, dokonce jsme měli dvě fanynky – jedné bylo cca 7 a té druhé tak o dva roky více….. večer v Polu jsme se nažrali, napili a lehce oslavili narozky. Jsem rád, že řepáci přišli komplet, měli bychom obnovit tradici pravidelných měsíčních společných večeří… co děláte v sobotu 13.9. večer? 🙂

Neděli jsem ještě odpočíval a proflákal, ale v pondělí ráno jsem s Žábou vyrazili busem do mariánek. Bydleli jsme opět v pensionu Máj (stejně jako v červnu) a tentokráte jsme pobyt naplánovali na pět dní. Počasí bylo hezký, takže skoro každej den, jsme chodili na výlety – viděl jsem např hotel Krakonoš, rozhlednu, místní hřbitovy – včetně hřbitova wehrmachtu a židovského hřbitova – ochutnal jsem asi 8 pramenů a speciality v místní mexické restauraci, každý dopoledne jsme plavali v bazenu a výřili ve výřivce a opakovaně navštívili náš oblíbený Irish Pub.

V pátek jsme se vrátili do Prahy, v Praze jsme navštívili výstavu Bruselský sen – výstava o EXPO ´58 a o tzv. bruselskym stylu, který ovlivnil českou kulturu 50. a 60. let a v sobotu jsme se vydali na dva dny do Čelakovic za Žabí rodinou na oslavu 20tin jejího bráchy.

Dovolenou jsem zakončil včera na zkoušce s Basketles v Modřanech, takže příští sobotu v Dundee Jamu se snad příliš nezostudíme :).

Luke

6 responses to “a je po dovolený…

  1. Ashman Září 1, 2008 (11:28 am)

    13.9. nepadá v úvahu, jdu Zobimu na svatbu.

  2. Lou Září 1, 2008 (11:58 am)

    „… ochutnal jsem asi 8 pramenů..“Měl bych k tomu dotaz. Co na to tvoje zažívání? Prý se ty prameny nemají moc kombinovat.Jinak jsem koukal na fotky a leguán Mařka je nejlepší .)

  3. Kví Září 1, 2008 (12:23 pm)

    Já jsem o víkendu ochutnala jeden v Konstantinkách a bylo mi blbě celý odpoledne… bléé!

  4. Lou Září 1, 2008 (2:54 pm)

    To je přesně vono. Ty prameny jsou zrádný. Léčivý, ale zrádný. Karlovarská legenda praví, že ten, kdo se napije během jednoho dne všech pramenů v Karlových varech, tak se po… no zkrátka průjem.

  5. Luke Září 1, 2008 (3:02 pm)

    Špatně mi nebylo a to sem je kombinoval docela dost…

  6. Ashman Září 1, 2008 (4:32 pm)

    To s těma Varama neni legenda, ale pravda.:)

Zanechat Odpověď

