TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Dvě mrchy a trpaslíci

takový byl můj dnešní den

Tak ta první mrcha, ta mě trápí už strašně dlouho. Je taková zákeřná a vůbec není lehké se s ní vypořádat. Její jméno je latina. Dnes jsem zase psal test a zase to byla hrůza. Takových věcí, takových všemožných časů, a ty strašné věty pro překlad. Dvě a půl hodiny ztráty času.
A ta druhá mrcha, ta vůbec neúutočí zdlouhavě. To byl mžik. To byl zákeřný útok bez varování. Svině jedna. Jdu si takhle po nábřeží v Holešovicích a najednou mě bodla do ruky, Mrcha jedna vosí. Byl to normální bezdůvodnej útok.

Naproti tomu trpaslíci, ti mě potěšili. Jsou červení, jsou na dvd a jsou k dostání v Tesco Máj za hezkou cenu 49 Kč za kus. Když začal Červený trpaslík vycházet jako příloha nějakých novin, vychytal jsem jen poslední 4 série (co dvd to série), a už jsem myslel, že k předchozím řadám se nedostanu, protože šly na dračku. Leda za plnou cenu. V tomhle mě Tesco potěšilo. Mít doma trpaslíka, to je povinnost.

A jaké plyne z dneška poučení?
1) Latině se pokud možno vyhněte širokým obloukem. Opravdu fuj jazyk to je.
2) Vosám se taky vyhněte širokým obloukem. Mrchy to jsou.
3) Utíkejte do Tesca Máje pro červené trpaslíky

LOU

9 responses to “Dvě mrchy a trpaslíci

  1. Luke Září 23, 2008 (4:46 pm)

    Držim palce s latinou.. a k té vose… no nechci tu Ashmanovi fušovat do dokumentu o vosách, který je v přípravě, ale byl bys ochoten případně v pořadu vystoupit jako jedna z obětí vosího útoku? Díky

  2. Lou Září 23, 2008 (5:16 pm)

    Myslím, že budu statečný a vystoupil bych. Samozřejmě anonymně, se zrněním přes obličej 🙂

  3. Luke Září 23, 2008 (6:09 pm)

    To chápu, bojíš se odvety ze stran vos. Myslim že uděláme i změnu hlasu… pro jistotu…

  4. Trapp Září 23, 2008 (11:03 pm)

    Chlapci – pobavili jste mě 🙂

  5. Lou Září 24, 2008 (12:49 pm)

    Vosy se nesmí podceňovat! Pozor na ně 🙂

  6. Ashman Září 24, 2008 (4:59 pm)

    Takže Lou je Vosí muž č.2.:)

  7. Ladik Září 26, 2008 (12:17 pm)

    Já nejdřív myslel, že se mluví o těch červenejch trpaslících z Vodafone reklamy, jeden za 400 a druhej za 600,- moc jsem nechápal, co s něma bude Lou dělat, že by si je dal k babičce na zahradu? 😀

  8. Lou Září 26, 2008 (3:49 pm)

    Ty pořádně nečteš příspěvky, přiznej se. Už vidím, jak trpaslíci vycházejí jako příloha novin. Trafika přecpaná sádovejma soškama 🙂

  9. Ladik Září 29, 2008 (9:52 am)

    Pak mi to docvaklo, ale v prvním momentu jsem si myslel, že se právě nad takovym sádrovym trpaslíkem s červenou čepicí raduješ 🙂

Zanechat Odpověď

