TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

„Nový“ fotoaparát

tentokrát „analogová“ zrcadlovka Zenit

Sliboval jsem, že tenhle rok už nic novýho na focení shánět nebudu, ale kolega mi prakticky „vnutil“ tuhle nádhernou sovětskou zrcadlovku za téměř zadarmo :), takže jsem neodolal a mám tedy už i pořádnej foťák na kinofilm

Technický parametry:
Je to plnej manuál,
v hledáčku je ale indikována úroveň expozice malým drátkem, který se hejbá buďto do + nebo do – podle toho, jak světlý či tmavý má obraz být 🙂
objektiv: ohnisko 58mm, světelnost 2 – (to odpovídá zhruba ohnisku 36mm na Canonu EOS 350-450D)
Možno nastavit čas až dod B/30s až do 1/500
Samospoušť
ruční posuv filmu „natahováním“
Váha asi cca odhadem 800gramů..

No jsem z ní nadšenej, zatim jsem fotil na film jen malym automatem kompaktem a Flexaretou (na kterou teď fotí Žába) a zrcadlovka mi chyběla.

Luke

4 responses to “„Nový“ fotoaparát

  1. Trapp Říjen 1, 2008 (2:21 pm)

    Vypadá to moc hezky…je ovšem blbý, že na nějaký kreativnější focení bych se bál, že mi spousta fotek nevyjde, pač si je nezkontroluju…Ale na normální focení to bude pěkná mašinka 🙂

  2. Luke Říjen 1, 2008 (2:33 pm)

    To jo, ale dřív to tak lidi museli dělat a vyšla spousta pěknejch fotek… hlavně na portréty to bude pěknej foťák… na krajinky a tak spíš použiju digitál..

  3. Lou Říjen 1, 2008 (3:18 pm)

    Bratr teď fotí něčím podobným. Prý to je kvůli atmosféře. Má tam schválně nějaké nekvalitní filmy a ono to pak dělá takovou mapu… no a opravdu to vypadá stylově. Já bych na analog asi nefotil. Digitál je pro mě jako dělanej.

  4. Trapp Říjen 1, 2008 (11:29 pm)

    Jasně, ale nevíš, kolik bylo odpadu a kolik těch pěknejch fotek. V dnešní době digitálu to prostě je lehce neekonomické….A to už nepočítám nákupy filmů (dle citlivosti) plus donést film vyvolat. Je to malinko složitější, ale nostalgický..já vím :))

Zanechat Odpověď

