TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Přidáte se? – Noční focení prahy!

a je tu první ze seriálu „Přidáte se?“, kterou budem na blogu zveřejňovat… (a nebude to o sexu :))

První díl se týká focení a je určen pro všechny, které focení baví. Já a Trapp půjdeme příští středu (15.10.) fotit podvečerní a noční prahu, takže máte-li zájem, vemte foťáky a sraz bude v půl sedmý u anděla před KFC a vyrazíme do centra. Takže kdo se přidá? 🙂

Luke a Trapp

7 responses to “Přidáte se? – Noční focení prahy!

  1. Ladik Říjen 8, 2008 (11:23 am)

    To byste mě museli naučit, jak fotit v noci bez blesku.

  2. Luke Říjen 8, 2008 (11:28 am)

    naučíme, tak doraž 🙂

  3. Lou Říjen 8, 2008 (12:03 pm)

    To bych se nejspíš přidal taky.

  4. Luke Říjen 8, 2008 (3:33 pm)

    Skvělý, bude nás víc, nebudem se bát vlka nic!

  5. Kví Říjen 8, 2008 (4:49 pm)

    Zato já zůstanu doma sama a bát se budu!

  6. Luke Říjen 8, 2008 (5:33 pm)

    Kví, tak se přidej a pojď taky!

  7. Kví Říjen 9, 2008 (12:07 pm)

    Ani kdybys mi platil. Proto jde Trapp s tebou, protože jsem ho posledně při focení maximálně otrávila… 😉

Zanechat Odpověď

