TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Chata a poker

po delší době na chatě…
Na chatě bylo krásně, počasí bylo slunečné a příjemně podzimní… grilovali jsme, navštívili jsme bývalou vojenskou oblast Studánka a místní skály, v neděli jsem půl dne vytahoval ze země starej strom a během tří dní jsem prohrál s žábou dostihy, kanastu i v neděli pokera… taky se mi čim dál víc začíná ozývat nalomenej zub, takže zejtra ráno si jdu užít k zubaři, moc se těšim 🙂

Včerejší večerní poker ve sportovce byl hodně zajímavej – hráli jsme s žetonama o ceny, který každý do hry přinesl… no mně se moc nedařilo, vypadl jsem jako první, nakonec se hra stupňovala, povinné sázky se zvedaly a ke konci zbyl ve hře jen Ládik a Žába, které se nakonec podařilo Ládika porazit. Ale bylo to hodně napínavý, už se těšim na další turnaj

Luke

One response to “Chata a poker

  1. Ladik Říjen 13, 2008 (4:15 pm)

    počasí o víkendu, hlavně to odpolední, bylo super. Sobotní projížďka na kole se vyvedla, jen škoda, že Luke byl bez signálu a my se s ním nemohli domluvit na společném grilování. Nedělní poker byl zábavnej, v závěru se Žábě dařilo a tímto jí gratuluji k vítězství. A taky chci pochválit Lukeho fotky z víkendu v jeho galerii. Prohlížel jsem si je a vypadaj fakt dost dobře!

Zanechat Odpověď

