TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Zuby

tak jsem byl dneska po cca dvou letech opět u zubaře….
pan doktor byl moc hodnej, zapsal si mě do evidence, prohlídl mě, i rentgen udělal a…. příští středu jdu na trhání dvou zubů (sedmička a osmička) a minimálně další jeden mě ještě bude čekat + samozřejmě vcrtání asi 3 kazů…. Útěchou mi je jen to, že Žába jde pod kudlu se mnou, takže pak budem pár dní oba opuchliny :).

Tak kdo mi napíše pár vlídných slov na povzbuzení? 🙂 A kdy jste byli naposledy u zubáka?

Luke

4 responses to “Zuby

  1. Foggy Frog Říjen 14, 2008 (7:13 pm)

    Ale Zaba nema zadne kazy – jen malou tlamu,takze se ji tam ty zubaci nevejdou.)

  2. Ladik Říjen 15, 2008 (11:33 am)

    Byl jsem u zubaře zrovna před chvílí. Našel mi malej kaz, ale bolelo to jak svině 🙂 Huba mě brní ještě teď. Tři kazy si vůbec neumím představit 😉

  3. Kví Říjen 15, 2008 (7:32 pm)

    Já byla minulý pondělí, poprvý u nový doktorky, hned mi jeden zub vyvrtala, ale moc to nebolelo. Bohužel mi ale taky řekla, že se mi tlačí ven osmička, takže to bolet ještě bude… :((((

  4. lukyhell Říjen 19, 2008 (11:33 pm)

    Já taky ještě budu muset k zubařce. Čeká mě plnění sedmičky, ale to už bude v pohodě. Trhání zubů je sranda, ona plivat krev a mít horečky je zábava sama o sobě, tak přeju co nejmíň komplikací.

Zanechat Odpověď

