TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Pátek a celý víkend

je před námi

Ahoj lidi,
je pátek a všichni se už určitě těšíte na víkend. Já taky.
Dneska jsme s kolegou v práci připravovali počítače na odvoz ze skladu. Museli jsme z nich vyndat harddisky. Dobrej vopruz. Ale teď už sedím u svého stolu a dám si jednu hodně nadejchanou a krásně pocukrovanou koblihu. Hned co to tady dopíšu.
Po práci už bude pohoda. Kdo by neměl rád páteční večery. Konkrétní program ještě nemám, ale doma určitě sedět nebudu.
A taky se těším na zítřejší oslavu narozenin mého bratra. Sice jsem už před dvěma týdny na jedný jeho narozeninový oslavě byl, ale tahle bude jiná… jiné místo, jiný lidi..
No a těším se taky na nedělní pokerovej turnaj s novými žetony, již 3. v pořadí.
To zas bude víkend. Co čeká Vás? Napište do komentářů.
Dík a čus.

Ladik

2 responses to “Pátek a celý víkend

  1. Luke Říjen 17, 2008 (10:47 am)

    Mě čeká zejtra hraní na nějakym parníku – taky oslava narozenin, a v neděli? To ještě nevim… asi si konečně odpočinu 🙂

  2. Lou Říjen 17, 2008 (6:33 pm)

    Já jsem nějakej polochcíplej, tak budu odpočívat a bojovat proti zákeřnejm virům, kteří se do mně pustili.A v neděli bych měl na ten poker být už snad v pohodě.

Zanechat Odpověď

