TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Zuby – part 2 – The Action

tak dneska byl den D nebo spíš Z….

Tenhle příspěvek budu aktualizovat průběžně…

Den: -1 do dne Z, 18:45, PRAHA VINOHRADY – restaurace AMIGOS:
Rozlučka s mými a žabími zuby za účasti několika kamarádů a kamarádek… Amigos jsme si docela oblíbili, většinou tak 2x do měsíce tam zajdem… včerejšek byl speciální – někdo zapíjí vyhazov z práce, někdo zapíjí bývalé lásky a my jsme zapíjeli a zajídali naše, dnes již bývalé, zuby… já si dal quesadillas chilli con carne, jako předkrm jsme si dopřáli obalené a smažené jalapenos papričky, plněné čedarem.. mňam, i nějací panáci padli… večer to byl moc příjemnej, i když samozřejmě nad námi, jak damoklův meč, visel stín vrtačky a zubních kleští…

DEN Z, hodina H (09:00) – zubařská klinika v Paze Holešovicích
Nervozita v čekárně, první jde na řadu Žába, je tam dlouho, nepříjemné zvuky vrtání jsou slyšet až ven… statečně však po půlhodině vyleze a plive krev. Hodna holka.
Já přicházim na řadu po desáté ráno, nejdřív injekce, lehký mravenčení, pak cca 10 minut dloubání a oba zuby (7 a 8) jsou venku. Až mě to překvapilo jak snadno a rychle…. ani prášy jsem nedostal..

DEN Z, HODINA H plus 8
Doma, Žábu rána bolela a trochu otekla, dostala naštěstí prášky a teď tu chrápe jak o život :), mně kupodivu furt nic nebolí.. tak čekám kdy začne… a hráli jsme s ládikem po netu holdem poker a prohrál jsem… zejtra bude odveta… 🙂

Takže tak se tedy nyní vyvýjí akce Z

Luke

4 responses to “Zuby – part 2 – The Action

  1. Pedro Říjen 22, 2008 (10:55 pm)

    Držim palce, aby vás to co nejmíň, nejlépe vůbec nebolelo… Živě si vzpomínám na moje trhání a řezání osmiček, všechny čtyři najednou a pak ta bolest a má několikanásobně zvětšená hlava a chlazení tváří mraženýma zelenimama a špenátama…Už nikdy víc

  2. Kví Říjen 23, 2008 (10:50 am)

    To jo, ale byla to dobrá dieta, co, Pedro? ;)Mě to zřejmě taky časem nemine, osmičky se ozývají častěji a chtějí se podívat, jak to vypadá na denním světle… 😦

  3. Ladik Říjen 23, 2008 (11:20 am)

    Proč nám tyhle zuby vůbec rostou, když je nakonec ani nepotřebujem…

  4. Luke Říjen 23, 2008 (12:05 pm)

    No já mám teď před sebou tu mjí sedmičku a je fakt vošklivá – kaz velkej.. takhle na stole aspoň nebolí 🙂

Zanechat Odpověď

