TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

28.10.

státní svátek a den volna

Ahoj Vonáci,
jak jste si užili dnešní volnej den? Byl jste někdo na Evropský podívat se na přehlídku? Já měl v plánu jít se podívat. Ještě si pamatuju ty vojenský přehlídky na Letný. Minimálně jednu. Byl jsem u babičky na balkoně a měl jsem dalekohled. Vojáci se mi zdáli hrozně velcí. A já byl malej.
Dneska jsem se nakonec podívat nešel. Šli jsme s Petrou a Džusou na procházku a tak nějak jsme promokli a už se nám nikam nechtělo. Tak jsme se aspoň chvíli dívali v televizi. A já měl konečně čas dovyvrtat pár děr do panelu a zavěsit lišty k budoucí knihovně. Jen nevím, jestli těch 6 či 7 polic obsadíme. Knížek tu mám asi tak 20, vše ostatní mám u rodičů a Petra moc velká čtenářka není. Zato já teď čtu jednu knihu za druhou. Tu, co jsem před chvíli dočetl, byla od Stevena Kinga. Kdysi jsem jí koupil Petře, ale sama jí nečetla. Jsou v ní dvě povídky. Jedna o Knihovním policajtovi a druhá o Slunečním psovi. Zajímavý, že obě postavy, jak policajt tak pes, byly záporňáci. U tý první o knihovně mě pobavilo, když jsem narazil na pasáž, že podle toho, jak se člověk chová ke knížkám, se pozná, jak se chová k manželce a dětem. Pobavilo mě to proto, že tenhle King má prohnutou vazbu, jako kdyby na něm tejden ležel mokrej hadr. Ale nezáleží na tom, jak vypadá vazba, hlavní je, co je v ní. A tahle knížka je fakt dobrá.
Zítra se pustím do další. A teď si zahraju s virtuálními žetony a virtuálními protihráči.

Napište mi, co jste dneska prováděli vy a těště se na víkend.

Ladik

One response to “28.10.

  1. Kví Listopad 1, 2008 (1:58 pm)

    Tak proto, že už víkend je, tak už se nemusím těšit :)My jsme plánovali velký okruh, veteráni, přehlídka, výstava, koncert… ale kvůli dešti jsme to vzdali, jsme asi už moc starý a zpohodlnělý. A když jsem druhej den četla, jak bylo zasekaný metro, byla jsem ještě radši…

Zanechat Odpověď

