TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

28.10.

na staroměstském náměstí….

dnešek byl velmi deštivý, ale ani to nám s Mňoukem nebránilo vyrazit na staromák, kde se konal koncert ku příležitosti 90ti let Československa. Dorazil jsem tam už v půl druhý a zrovna hrály sestry Havelkovy – swing a jazz 20. a 30. let… bylo to hodně dobrý… ke konci zahráli i mou oblíbenou eight to the bar (viz http://www.youtube.com/watch?v=DVdojmdQK1U)

v půl třetí začala módní přehlídka – pánové v uniformách a oblecích, dámy v černých punčochách a podivných kloboucích… moc se mi to nelíbilo. Ve čtvrt na čtyři začali konečně Brouci band, kvůli kterým jsme tam šli… poprvý jsem je viděl s novým basákem Štěpánem a musim, říct, že i v tý zímě jim to hrálo moc dobře a radost mi udělali novinkou „When I get home“ z alba Hard day´s night. Po hodinovým koncertě se rozdávali koblihy, které jsem s radostí uzmul a pak jsem se přesunul do W, kde jsem strávil v přítomností Martina z And The End a Brouků příjemný podvečer.

Ať žije republika 🙂

Luke

PS: Fotky dám na rajče

Zanechat Odpověď

