TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Nová kytara

tak po 5ti letech mám novou kytárku…

Už bylo na čase, protože ta moje současná, šmekoraldovská, už na otevřených akordech neladila a byly s ní jen problémy…. každopádně u příležitosti koupě nové kytary jsem se rozhodl tady udělat menší exkurzi mejch kytarovejch bejvalek 🙂

Doma jsme měli doma po mámě českej gibson – rudobílou akustiku sšíleně tvrdejma strunama (teď jí mám na chatě) a na ní jsem se učil hrát, ale byla to hrůza. Ve dvanácti mi naši koupili bulharku (akustiku) – od španělky se lišila tušim že užším krkem, nylonovejma strunama… na ní jsem se učil hrát… vydržela mi asi 10 let, pak jednou zmokla a byl konec….

Po mámě jsem našel doma tehdá ještě jednu španělku, na kterou jsem občas hrával…
Viz foto z pořadu TV VONA „The AMATEURS STORY (2001)“

Já hraju na zmíněno španělku a v popředí lukyhell hraje na mou první elektriku po tátovi – Jolanu Futuramu II. Ano zasvěcenci vědí, že na tento typ kytary hrával i George Harrison

Ještě jedna fotka lukyhella s Futuramou:

Pak jsem začal hrát s kapelou Reflection (2002) a tam jsem od bubeníka Edy koupil za pár korun Jolanu proximu II, na kterou jsem odehrál pár koncertů a kterou jsem po té lukyhellovi věnoval jako rekvizitu 🙂

Tady je fotka z koncertu Reflection u Rafa, držím černou jolanu 🙂

Po rozpadu Reflection jsem založil kapelu The Strain, tam jsem se pokoušel hrávat na sólovou kytaru, takže jsem si koupil kytaru novou… holt peněz tehdá nebylo na zbyt a tak jsem si koupil kopii stratocastera od firmy Cort. Na tuto kytaru jsem hrál až doteď, trošku jsem si jí fixama a nálepkama vyzdobil….:)

Bohužel jak jsem psal, poslední cca rok a půl už přestávala ladit a tak jí musim pověsit na hřebík….

V roce 2005 jsem si taky koupil akustickou kytaru, vybral jsem si slovenskou značu Marris a mám jí do teď a jsem s ní plně spokojenej – na ní jsem začínal hrát s Mňoukem, když jsme ještě byli akustické duo ze Lštění

No a dnes jsem si (shodou okolností zas od Edy, se kterým jsem hrával v Reflection) koupil pololubovku Ibanez AS 73, kytaru vhodnou pro blues, oldies muziku a pod…. má ji taky Tomáš z Basketles…

Tak doufám že mi nějakou dobu vydrží 🙂

Luke

Zanechat Odpověď

