TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

8. pokerový turnaj s žetony

… výsledky

Včera jsme se sešli v naší „oblíbené“ sportovce, abychom si zahráli již 8. turnaj v no limit řepy holdem pokeru s žetony.
Jelikož se nás sešlo víc jak obykle, přesně 7, bylo se na co těšit.

Turnaje se zúčastili:
Ashman – vítěz 6. turnaje a od té chvíle neporažen.
Lukyhell – druhý z 6. a druhý ze 7. turnaje
Lou – druhý z 3., 4. a 5. turnaje
David – známej bluffer
Zlata – vítězka 2. turnaje a od té chvíle neporažena
Luke – natrénovanej z internetu
Já Ladik – vítěz 1., 3., 4., 5. a 7. turnaje

Začalo se dost pomalu. Po první půlhodině jsme měli odehráno teprve 6 her a v té chvíli už vypadával Luke. Následovali ho Ashman a David, kteří v zápětí odešli, takže neví, jak se turnaj vyvíjel dál.
Ve čtyřech se hra uklidnila, hra krásně běžela, a pak v jedné hře šel Lou i Zlata all-in a Lukyhell je oba dorovnal a obral o všechny žetony.
Ve finále jsme tedy zůstali já a Lukyhell. V jednu chvíli mi zbývalo snad jen 600 v žetonech, tzn Lukyhell měl 4000.
Pár povedených her mě vyneslo z mizérie do čela a záverečné dvě hry rozhodly o tom, že jsem získal všechny žetony a zvítězil ještě před skončením časového limitu.

Díky za ceny 🙂 😉

Tak zase příště…

Čus
Ladik

P.S. pokud chcete přesné výsledky 8. turnaje, tady jsou

7. Luke
6. Ashman
5. David
4. Zlata
3. Lou
2. Lukyhell
1. Já – Ladik

6 responses to “8. pokerový turnaj s žetony

  1. Luke Listopad 10, 2008 (11:08 am)

    Já musim dodat, že jsem hrál na rychlý vypadnutí ze hry, takže jsem byl poslední zaslouženě… 🙂 A Luky to nevyhrál? Tak to je překvapení…

  2. Ladik Listopad 10, 2008 (12:23 pm)

    Luke kecáš. Jestli jsi nechtěl hrát, tak jsi nemusel. Rychlý vypadávání ti věří tak max. Zlata. A stejně jsi tam s ní seděl, tak jsi mohl hrát líp. Proč jsi vlastně chtěl vypadnout? A kdy budeš konečně hrát tak, abys nevypad? 🙂

  3. lukyhell Listopad 10, 2008 (12:47 pm)

    20 minut před koncem limitu to vypadalo ještě nadějně, ale pak se to otočilo a 2 minuty před koncem limitu to bylo v …Tak zase příště 🙂

  4. Ladik Listopad 10, 2008 (1:00 pm)

    Ládiku nekecám. Normálně bych fakt s dvouma dvojkama do all in nešel :).

  5. Ladik Listopad 10, 2008 (3:41 pm)

    Luke, proč používáš moje jméno???

Zanechat Odpověď

