TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

luke montérem

vždycky jsem byl levej na manuální práce…

pamatuju se, že ve školních dílnách jsme měli sestavit jednoduchej dřevěnej držák na ubrousky – jen ze tří kusů dřeva a stejně jsem to pokazil a držák byl křivej… 🙂

Tak s těmito předpoklady jsem se v sobotu pustil do montáže kuchyňský linky. Pomohl mi Ládik, takže jsme to docela zvládli a první den, jsme sestavili 4 z pěti skříněk a tu pátou jsem dodělal v neděli ráno. Taky jsme zařízli lino v budoucí ložnici, takže už hezky sedí na zemi a včera jsem se naučil smontovat kliku (no ono to vlastně spočívá v našroubování jednoho šroubku) .. tak možná ze mě nakonec bude kutil. Odpoledne jsme s Žábou zase jeli nakupovat, já si pořídil velkou šatní skříňku, abysme nemuseli do novýho bytu stěhovat velkou skříň „s mrtvym dědou“, koupili jsme menší servírovací stolek a lino do kuchyně/obejváku + lišty ke zdi.. takže tenhle víkend budu taky muset kutit.

Luke

3 responses to “luke montérem

  1. Ladik Prosinec 1, 2008 (12:06 pm)

    Kutiluke, co bubliny pod linem? Sedlo si to trochu? A co na to kvákla Žába? Ještě by mě zajímalo, jestli už drží ty šuplíky u kuch.linky a jestli ještě do sebe bouraj.. :)No čeká Tě ještě hodně práce 🙂 Kdybych šel do podnájmu, tak bych to tam chtěl už zařízený. 1. Nechtělo by se mi kutit v cizím bytě, protože nejsem kutil.2. Nechtělo by se mi kutit v cizím bytě, protože není můj.Z toho vyplývá, že kdyby to bylo moje, tak kutím. A kdybych byl kutil, tak kutím i kdyby to moje nebylo :)Kdybys chtěl ještě s něčím pomoct, tak dej vědět.

  2. Luke Prosinec 1, 2008 (12:21 pm)

    bubliny už si sedly a šuplíky taky a nedrkaj :). Hezké dva body si uvedl, ale to jste doma např nic nikdy nekutili? Dokud byt nekoupíte, tak je to taky defacto pronájem. Byť od městský části.

  3. lou Prosinec 2, 2008 (9:40 am)

    No, kutilství není žádná sranda. Už i Pat a Mat s tím zápasili. A co by na to řekl kutil Tim? U nás zase dnes vyměňují okna, takže mám taky o zábavu postaráno, až to budu uklízet. Ale ať žijou plasťáky!

Zanechat Odpověď

