TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

9. turnaj v pokeru

30.11.2008

Ahoj všichni sportovci a hlavně pokeroví hráči.
Včera jsme se sešli v našem obvyklém složení (Já, Lou, David, Ashman, Lukyhell) u naše obyklého stolu (ten zadní ve sportovce), hráli jsme jako obvykle s Lukyhelovejma kartama a mejma žetonama.
Od začátku nabrala hra jasný směr. Lukyhell a Ashman do vedení. Já, Lou a David jsme od začátku ztráceli žetony. Takovejch all-inů o záchranu jsem snad ještě nikdy nedal.
Vypad David.
V první hře poslední půlhodiny vypad Lou (a já málem taky, protože jsem byl zase all-in), ale hrál jsem dál. No a pak odpad i Lukyhell a já v mocném finiši v posledních 15ti minutách jsem udolal Ashmana.
Abych pravdu řekl, včera to bylo ještě těžší, než posledně, kdy jsem ve finále narazil na Lukyhella. (A to jsem myslel, že to těžší už bejt nemůže;))
Tak já to zkrátím.
Vyhrál jsem banánový mlíko, Tatra mlíko, lentilky a besipky a.. Gambrinus ležák.

10. turnaj bychom mohli udělat svátečnější. Zkuste něco vymyslet. Já o tom přemýšlím už teď.

Ladik

P.S. včera nebyl žádnej FourOfKind-Poker? A byl vůbec nějakej Full House?

One response to “9. turnaj v pokeru

Zanechat Odpověď

