TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

je tu konečně víkend…

…a letošní Vánoce se nezadržitelně blížej…

a je to tu zas…. jak jsem tu psal tušim před rokem – zas všude davy lidí, narvaný obchody a tramvaje a prostě všechen ten předvánoční shon, kterej nemám rád. Nemám ani pořádně ještě vymyšlený dárky, takže zas asi budu všechno shánět na poslední chvíli. Na vánoce se těšm ale z jinýho důvodu, už je oslavíme v novym bytě, práce postupujou, o víkendu s Mňoukem natáhneme lino do druhý mísntosti, pak další tejden zapojíme kuchyňyskou linku, s Žábou dokoupíme zbejvající nabytek a 20. prosince se definitivně stěhuju ze starýho bytu.

Zpět ale k víkendu – tenhle víkend v sobotu bude i Ládikova oslava narozek (nepochlubil se, ale zestárl zas o rok), takže je to dobrá příležitost se napít, najíst a trochu si zabowlingovat. Nedávno jsem našel školní fotky ze ZŠ a je to docela sranda kouknout se, jak jsme vypadali před 20ti lety – holt stárnem všichni :).

Jinak mám grabnutej video záznam z projekce TV VONA, takže jestli někdo máte taky nějakej video záznam, přineste mi ho a já z toho udělám takovej menší dokument o tý slavnostní projekci 🙂

Luke

One response to “je tu konečně víkend…

  1. Lou Prosinec 6, 2008 (3:20 pm)

    Záznam z deseti let vony vezmu. Mám přes půlhodinu materiálu.

Zanechat Odpověď

