TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Přivezou počítače

aneb předsednictví v EU u nás v práci
Ahoj,

tak to vypadá, že se ty Vánoce asi nevydaří. Nejenže v Praze zase nebude sníh a možná ani led, co jsem ostatně čekal, ale ono se to nevydaří asi ani v práci.
Rozjely se tam dvě monstrózní akce nad rámec běžné práce.
Jedna akce se týká vylepšení zastaralých počítačů; na našem baráku jich je „jen“ 85. Vylepšení jak HW tak SW a z toho plynoucí úplně nová instalace počítače. I s naším zrychlovákem práce na půl dne, protože pak je tu zpomalovák papírařina. Někdy si říkám, že si víc hraju s papírama, tabulkama a databázema, podpisama a vytelefonováváním všeho, co se týká papírů, tabulek a databází, než s počítačema samotnejma.
Akce 2. Předsednictví v EU. Nojo, už to dorazilo i k nám. nejdřív se musely honem honem rozdat notebooky, a to všem odborům, co mají něco společného s předsednictvím. Těch Notebooků u nás naštěstí bylo jen 10, takže paráda… na jinech barácích technici docela trpěli… ALE! 19.12.!!!!!! 19.12.!!!!! přijdou mraky stolních počítačů a do 5.1.!!!! to musí bejt hotový. Kolik to je? 6 pracovních dnů? Přes Vánoce? Zas nějaký blbci to koupili na poslední chvíli a sami si budou brát dovolený a my nic. Já si nahlásil dovolenou už před měsícem. 19.12. jsem chtěl jít naposledy v roce do práce a přijít mám 5.1. Šéf povidal něco o tom, že mi jí zruší. To ať si zkusí!!
Před dvouma měsícema mě proti mé vůli strčili do týmu, kterej sjednocuje instalace počítačů, aby jsme to všichni instalovali stejně.
Před měsícem mě chytil ve dveřích, když ostatní už pádili do hospody, že má náměstek zavirovanej notebook a já tam pak zůstal o 3h dýl.
A teď mi seberou dovolenou?
Ještě to a už začínám vážně uvažovat o nějaký změně.

Tak takhle se mi teď žije v práci 🙂
A co Vám. Berete si dovolenou?

Čus.
Ladik

3 responses to “Přivezou počítače

  1. Lou Prosinec 11, 2008 (10:37 pm)

    To máš teda blbý. Hodně práce na poslední chvíli a ještě přes Vánoce = hrůza. Já jsem teď zase na noční v domě na půl cesty. Kolega je nemocnej, a tak jsem tu za něj. Dává mě to vědět vždy tak 2 a půl hodiny před začátkem směny. Je to docela rychlovka.

  2. Kví Prosinec 12, 2008 (10:15 am)

    U nás máme placený volno, ale jen za předpokladu, „že je všechno hovotý“. Což znamená, že zavřeno nebude… Ale já stejně nepůjdu, ani kdybych hotovo neměla!!

  3. Luke Prosinec 12, 2008 (11:24 am)

    Já pracovat přes vánoce budu, ale naštěstí jen z domova přes internet. To se dá snést

Zanechat Odpověď

