TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Knížky

Z poslední doby

Ahoj čtenáři,

dnes Vám napíšu co jsem v posledních dvou měsících přečetl za knížky.

Ráno v tramvaji jsem ukrojil velký díl a v metru jsem zaklapl knížku, kterou asi budete všichni znát.
Steven King – MISERY
Výborná atmosféra, temná, bezvýchodná, zoufalá, nervydrásající, tak jak to King umí. Kdo viděl film, těžko si představí, o kolik je ta knížka lepší. Doporučuji!!!

zde o filmu: MISERY csfd.cz

Ještě než jsem začal číst Misery, četl jsem od Jeffa Lindsaye
Dexter v temnotách
Na tuto knížku mě přivedl seriál Dexter, jehož první dvě řady mě úchvátily. Seriál je právě podle knih Jeffa Lindsaye a tu, kterou jsem četl, je již třetí v řadě. (První dvě jsem nečetl. Zaprvé je nemám. Zadruhé si myslím, že by mě až tak nebavily, když už jsem viděl ten seriál. Ale možná si je přece jen seženu) Doporučuji!!
DEXTER csfd.cz

Před Dextrem jsem četl povídkouvou knížku od Kodži Suzukiho – Temné vody
Knihu jsem objevil na Andělu v levných knihách asi za 19 nebo 29 korun. Úsměvné. Kodži Suzuki je autor slavné knihy KRUH, podle které byl natočen neméně slavný horor. Již dříve jsem četl přímé pokračování Kruhu s názvem Spirála, takže vím, jak to všechno dopadlo 🙂
Povídky jsou krátké, dobře rozpracované, konce většinou hodně rychlé, což je trochu na škodu. Ale dalo by se to krásně zfilmovat. Doporučuji!!

Isaac Asimov – Já Robot
Klasika. Povídky o robotech, nejdříve neuměli mluvit, pak uměli, někteří mohli poroučet jiným, aby u toho pořád nemuseli být lidi, někteří četli myšlenky, pak se začali sami zdokonalovat a při každé fázi robotího vývoje se objevil nějaký zádrhel a o tom jsou ty povídky. A tři robotické zákony snad nemusím nikomu psát.
Ale přece
1) Robot nesmí ublížit člověku nebo svou nečinností dopustit, aby mu bylo ublíženo.
2) Robot musí poslechnout člověka, kromě případů, kdy je to v rozporu s prvním zákonem.
3) Robot se musí chránit před poškozením, kromě případů, kdy je to v rozporu s prvním nebo druhým zákonem.
Doporučuji!

Peter Schmidt 2999 Třetí milénium
Cyberpunkový nicmoc thriller. Příběh spíš tak z roku 2049 🙂
Nedoporučuji!

A co budu číst teď? 😉

Čus.
Ladik

2 responses to “Knížky

  1. Luke Leden 6, 2009 (2:07 pm)

    hezký, já teď čtu Forresta Gumpa, co jsem dostal k Vánocům a taky tak listuju knížkou o československý nový vlně (filmy 60. let) a včera jsem si koupil encyklopedii Tajnejch služeb… 🙂

  2. Kví Leden 9, 2009 (8:29 pm)

    Madisonské mostyJá jsem v prosinci četla Madisonské mosty, slavná kniha, slavný film. Na obalu se tulí Clint Eastwood a Meryl Streepová a je tam nápis „Filmový a knižní bestseller“. Film jsem teda neviděla, ale ta kniha je pěkná krávovina úplně o ničem, tak nevím, v čem je to tak super…Nedoporučuji! 🙂

Zanechat Odpověď

