TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Ladik

a poker turnaj, part 3

Ahoj,
po týdnu se zase ozývám. Minulý týden se mi v pokeru už nic nepoštěstilo. Jen výhra s origo kartama a žetony ve sportovce.
V úterý 13.1. jsem si zase zkusil kvalifikaci o PS3 na (Paradise Poker)
I když jsem začal dost dobře a po první hodině jsem okupoval špici tabulky, ve druhé hodině přišlo pár mizerných her a nakonec pád, tentokrát na 79. místo (z 1000). Můj cíl, být v první stovce, se naplnil.
Popíšu vám hru, kde jsem totálně vyhořel. Měl jsem A9 mimo barvu. Na stůl přišly 8, ?(něco jako 3) a 9. Dvě z těch tří karet byly kříže. To já neměl. Všichni odpadli až na mě a jednoho týpka, kterej to zatopil. Měl jsem top pair, tak jsem hrál dál. Přišla další 8. Nekřížová. Dobrý, říkám si, do flushe mu to nepřišlo. On topí, já topím. Na konci 6. zase nekřížová. říkám si, paráda. Samozřejmě vymyslím x lepších kombinací, než jsem měl já. Mohl mít postupku, mohl mít vysokej pár v ruce, mohl mít dva páry, klidně i fullhouse. Nakonec měl v ruce jen další osmičku, takže měl tři a já se dvouma devítkama ostrouhal. A pak už se to nedalo. Udržel jsem se dalších asi 20 minut a pak vypad.
Ale ještě jedna fajn hra. Do ruky mi přišly dvě osmičky. Na stůl první tři karty 5, 5, 5. pak přišlo 3. ten vedle mě dal all-in a já si řekl, že to musím zkusit. Já dvě osmy, on.. dvě sedmičky 🙂 a další sedma už nepřišla, takže jsem vyhrál…
Budu dál informovat…

Dík, že mi držíte palce.

Ladik

————————————————————-

Zanechat Odpověď

