TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

World of Goo (gamesa)

kdo nezná, musí poznat

Ahoj všem,
před nedávnem jsem objevil jednu zajímavou hru. Není to nic HW náročného, spíš taková oddychovka pro všechny typy počítačů.
O co jde. Z blátivejch koulí musíte postavit věž nebo most, abyste se dostali k rouře, která nepoužitý blátivý koule vysaje. Je to trochu jako lemmings; v každém kole je dám určitý počet, kolik koulí zachránit.

Připravil jsem si pro vás pár screenshotů:

worldofgoo1

worldofgoo2

worldofgoo3

Hru jsem samozřejmě hrál, bohužel hra se neukládala a tak jsem hrál vždy od začátku. Ale nedalo mi to a prosurfoval jsem si web a našel jsem k tomu patch (chyba je prý způspobena českými windows, hra nerozumí české diakritice či co).
Hru i se záplatou si můžete stáhnout z tohoto umístění
WORLD OF GOO
Heslo k rozbalení archivu je mé jméno (ladik)

Zahrajte si

Čus
Ladik

2 responses to “World of Goo (gamesa)

  1. Luke Leden 19, 2009 (11:17 am)

    Jé mně tu zmizel příspěvek: To si psal ty Ládiku? 🙂 Hru musim vyzkoušet… 🙂

  2. Kví Leden 22, 2009 (2:06 pm)

    Já jsem to teda nepochopila, ale určitě to tak složitý není 😉

Zanechat Odpověď

