TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

A co jiného víkend přinesl?

o natáčení jsem napsal zvlášť příspěvek, tady se zmíním především o sobotním pokeru, který následoval po natáčení…
V sobotu jsme se po dotočení Točny a naší první „Game show“ přesunuli do sportovky, kde se konal další pokerový turnaj – já a Lou, vzhledem k tomu, že jsme oba museli dříve odejít, jsme se účastnili pouze jako pozorovatelé, ale i tak bylo nakonec 6 hráčů:

Ládik, Lukyhell, Ashman, Zobi, David a Petra

Hra byla napínává, ze začátku jsme spíš s Louem kecali, takže jsem hru moc nesledoval, ale postupně, jak se navyšovaly sázky, se hra stávala zajímavější. Dařilo se zpočátku Zobimu, kterej měl několik postupek za sebou, pak však začli karty chodit Ashmanovi. O překvapení večera se ale postaral Ládik, vítěz cca 7mi předchozích turnajů – po cca 50ti minutách vypadl jako první ze hry – nejspíše proto, že odmítl na začátku, abych mu radil :). Takže favorit byl venku. V momentě mého odchodu, kdy zbývalo cca 90 minut do konce, vedl Ashman, hodně žetonů měl i David.. naopak Lukyhell byl před vyřazením… a jak to dopadlo? To nevim, doufám, že to tu někdo z účastníků napíše….

Ze sportovky jsem se přesunul do Vagónu, kde jsme měli s Mňoukem sraz a poslechli jsme si koncert pardubických Jetbeatů, které jsem viděl poprvé s novým basákem a kteří opět předvedli povedenou „lájv“ show. Bohužel s přibývajícím zahulenym vzduchem a vedrem se opět ozvala moje nedoléčená chřipka, takže jsme se s Mňoukem vydali k Žižkovu…

V neděli jsem se doma pustil do kutilství a zatímco Žába byla v práci, tak jsem přimontoval v koupelně na zeď skříň a v ložnici nad okna konzoli se závěsy… byt už bude tedy skoro hotovej na únorovou slavnostní kolaudaci :).

Luke

4 responses to “A co jiného víkend přinesl?

  1. Ladik Leden 19, 2009 (1:07 pm)

    Sobotní poker byl zajímavej. Poprvé jsem okusil, jaké to je vypadnout jako první 🙂 Aspoň si už kluci nebudou myslet, že ty ceny nosí mně :)Když jsem se vrátil zpět do sportovy, poté, co jsem počkal, až Luke odjede na JetBeat, hra se zatím zajímavě otočila. Ashman už tak neperlil, Lukyhell se zachránil a po chvíli vypadla Peťula. Mezi zbávajícími čtyřmi jsem si nedokázal tipnout, jak to všechno dopadne. Ale to ať sem napíšou jiní. A víte, co mě teď napadlo? Že jsme vypadávali ve směru hodinových ručiček. Přesně jeden za druhým jak jsme vedle sebe seděli. 🙂 Dobrý co? 😉

  2. Ashman Leden 19, 2009 (2:34 pm)

    Luke v pokeru nosí smůlu a protože jsem od něj seděl nejdál, dokud tam byl, dařilo se mi.:) Pak to šlo všechno do hajzlu…

  3. Ladik Leden 19, 2009 (4:38 pm)

    Na tom možná taky něco je 🙂

  4. Luke Leden 26, 2009 (9:41 am)

    Tak vítěz to sem nenapsal – ale prej vyhrál Luky 🙂

Zanechat Odpověď

