TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Obchodník s deštěm

aneb po delší době v divadle

Chodíme sice nejvic na koncerty a do kin, ale abychom nebyli považováni za nekuluturní barbary, čas od času se náležitě oblékneme a vyrazíme do některého z pražských divadel.

Tentokráte padla volba na Vinohradské divadlo a hru „Obchdoník z deštěm“ od Richarda Nashe. Já jsem originální hru, ani film neviděl, takže jsem vůbec netušil, co od toho čekat, Žába mě ubezpečovala, že film z roku 1956 je hodně dobrej a že hra určitě bude taky….

Příběh o podvodníku Starbuckovi, který slíbí, že přivolá déšť na suchem zmoženou farmu a přitom se zamiluje do dcery farmáře, možná na plátně působí dobře, ale v divadle mi to moc neřikalo.

Děj je docela jednoduchej a předvídatelnej a hra byla na muj vkus poněkud delší. Proto je můj výslednej dojem bouhžel negativní. Což umocňoval i kašlem se dávící, za náma sedící divák :). (který naštěstí po přestávce odešel)

V režii Martina Stropnického hráli: Jiří Plachý, Andrea Elsnerová, Jiří Dvořák, Michal Novotný, Jaromír Meduna a Filip Blažek.

Originální film si ale seženu, rád to porovnám… :).

Luke

3 responses to “Obchodník s deštěm

  1. Ladik Leden 21, 2009 (12:04 pm)

    Já nebyl v divadle ani nepamatuju. Ale v březnu bych měl jít na muzikál Mona Lisa. Tak asi tak.

  2. Kví Leden 22, 2009 (2:05 pm)

    Obchodníka s deštěm jsme viděli na Fidlovačce (už je to dost dávno) a moc se nám to s Pidi líbilo. Vtipný taky bylo, že farmářova dcera se jmenuje Elizabeth, původně tedy Liz, ale v týhle verzi jí říkali Betty a ona povídá – Jsem Betty, jsem ošklivá. :)) (To zrovna běžela Ošklivka Betty…) No, teď už to tak vtipný není… 😉

  3. Lou Leden 23, 2009 (9:52 pm)

    Mám nápad na další film. Natočíme drsnější verzi – obchodník s lijákem

Zanechat Odpověď

