TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

kapesní rádce

pro správnýho správce

Ahoj,

na vona blogu už za dnešek jeden článek o počítačích máme, ale i tak jeden přidám.
Ráno mi chtěl šéf v práci sebrat jeden počítač. Jenže já mu žádnej dát nemohl.
Jeden mám napojenej na naší vnitřní síť – to je ten nejdůležitější.
Druhej počítač mám připojenej do internetu, ale přes naší bránu, proxy atd.
Třetí počítač mám připojenej taky do internetu, pouze přes obyčejné ADSL, z toho Vám teď píšu.
Na čtvrtém počítači testuju Windows 7. Možná tam ještě přihodím ten ReactOS, jak o něm dneska psal Luke.
A na pátém počítači jsem rozjel windows server 2003. „Rozečetl“ jsem kapesního rádce administrátora právě k tomuto serveru a zatím mě to baví. Když mám v práci chvíli čas, tak se do toho ponořím. Kámoš mě pořád hecuje, ať už si udělám doménu a oprávnění pro uživatele a bla bla bla.
Přesně to mám v plánu. Rozjedu si tu v práci malou síť a až se to všechno naučím, tak si řeknu o peníze 😉 (ať už tady nebo jinde).

A v čem se teď zdokonalujete Vy? Můžete mi to napsat do komentáře.. 🙂

Čus
Ladik

winserver03

Zanechat Odpověď

