TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Facebook

Evropská komise varuje

Ahoj blogaři a facebookáči,

všimli jste si toho článku na novinky.cz?

evropska-komise-varovala-pred-facebookem

Evropská komise nabádá k opatrnosti při poskytování osobních údajů do profilu facebooku. A protože víc jak polovina vona týmu facebook má, tak jim sem ten článek dávám. Já facebook nemám a nechystám se k tomu. Bude to na tomhle světě smutnější, když nebudu vědět, co zrovna dělaj moji kámoši. Radši s něma pokecám na icq nebo ještě lépe u pivka, rozumy si vykydám na blogu, data uložím na hostuju.cz nebo webzdarma.cz a fotky dám na rajče.net a dál žiju anonymně. Nemusím vědět, že „kámoš“ v Bangladéši jde odpoledne hrát kuličky 😀
Možná dopadnu jako tenkrát, kdy jsem se vzpíral koupi mobilního telefonu… Telefon zvítězil a teĎ jsem rád, že ho mám.
(Jen tak otázka mimo mísu. Co si myslíte o lidech, kteří někam vejdou a protože zrovna telefonujou, tak nepozdraví? A když odcházej a telefonujou, tak taky nepozdraví?)

Zvítězí nade mnou i FACEBOOK?

Napište mi, vážení uživatele, tři plusy facebooku (a třeba aspoň jeden mínus)…

Dík a čus
Ladik

7 responses to “Facebook

  1. Luke Leden 28, 2009 (1:23 pm)

    No ten článek je pěkně stupidní, nevim předčim má jako varovat? Že údaje a fotky, který dá uživatel na facebook může vidět i někdo jinej?? Nóó, to je teda novinka. To samý platí o jakýkoliv webstránce, fotogalerii apod. Proč EK nevaruje před internetem samotným? 🙂 A zde jsou mé plusy facebooku:1) díky inteligentnímu dohledávání přátel dokážu kontaktovat i kamarády, na které jsem dosud kontakt nemněl (neznal jsem na ně email ani mobil apod)2) Já třeba rád vim, jak se kdo má, nebb s většinou přátel na facebooku se vídám třeba jen jednou za měsíc, s některejma ještě míň…3) Kickmánie! Nakopávání zadku přátel! Skvělá facebook hra!! :)4) Battle of bands – další skvělá facebook hra – máš vlastní kapelu a nakupuješ vybavení a „bojuješ“ s ostatníma kapelama5) Zajímavý sesystém zájmových skupin – groups – vytvořil jsem třeba skupinu (či místnost) „Woodstock bar“ , poslal to pár lidem, kteří tam taky chodí.. ti to zas poslali dále apod a nyní už mám ve v místnost „Wooodstoc bar“ 26 lidí. Přes tyto skupiny lze pak jednoduše všem zúčastněným posílat různé pozvánky apod… což je třeba ideální pro pozvánky na koncert. A už jsem tam vytvořil i místnost TV VONA a máme 8 členů :).6) Galerie a jejich systém „označování“ osob na fotkách. Vložíš tam fotku např z pařby – můžeš se tam třeba označit. Tvý kamarádi fotku mohou prohlídnout a pokud poznají jiné lidí z fotky, mohou je rovněž označit. Pak se dá jednoduše dohledat – např fotky na kterejch jsem já apod… Škoda že rajče něco takovýho zatim neumí…

  2. Ladik Leden 28, 2009 (1:58 pm)

    Proč by EK měla varovat před internetem? Internet sám o sobě přece nic nedělá. 🙂 Co je internet? Propojení počítačů do jedné velké sítě. Toť vše. Jo, napsals to z legrace 🙂 Něco jako, ať ti nikdo do ničeho nekecá a až budeš v průseru, tak ať ti všichni pomůžou :)1. a 2. Co jsou kamarádi, na které jsi neměl kontakt? To se stává, že máš kamarády, na které nemáš kontakt a seženeš ho jen na facebooku? 🙂 Cha. Jestli jo, tak tomu se neříká kamarádi 🙂 To jsou známí. A těch je všude plno. 3. a 4. jo, hry se dají hrát různý…5. Jo, to je zajímavý. Něco jako „spolužáci“? A TV VONA zase řádí? Tentokrát znásilněná na Facebooku? :)6. To je ta nevýhoda? Že tě někdo identifikuje na fotkách z místa, kde si neměl bejt? 🙂

  3. Luke Leden 28, 2009 (2:09 pm)

    Ládiku teď si to trochu nepochopil – EK v článku varuje, že příjdeš o soukromí, protože tvé informace a fotky může kdokoliv na facebooku vidět… chápeš tu absurditu?? Protože COKOLIV dáš na internet, může kdokoliv vidět. Někdy velmi jednoduše, někdy trochu složitěji, ale je to tak. Proto jsem psal, že by tedy logicky měla EK varovat před použitím internetu. A ty body – 1.-2.- známí ale tím že na ně mám kontakt se z nich kamarádi stát mohou.a 6. – jak se to vezme – nerozumim tomu „kde si neměl bejt“. Já jsem jen tam, kde mám bejt a kde chci bejt… nebo jak si to myslel? 🙂

  4. Ashman Leden 28, 2009 (6:55 pm)

    Ládík tím patrně myslel situaci, kdy někomu řekneš, kde a s kým se budeš vyskytovat a posléze se na facebooku provalí, žes byl někde jinde s někým jiným. Nejspíš na základě obdobné osobní zkušenosti.:)Jinak vzhledem k tomu, jak Ládík píše, že více jak polovina našeho týmu na facebooku je, jsem já druhý zbývající, co se této kratochvíle neúčastní. Luke nám tu v bodech vyjmenoval nějaké výhody, které facebook má. Pročetl jsem si to pozorně a, aniž bych chtěl někoho urazit či se někoho dotknout, musím konstatovat, že jsou to pěkné píčoviny. Užitečné funkce zastane mobil, popř. mail a ty ostatní bych označil za zbytečnosti. Na základě toho bych za zbytečný označil celý facebook.

  5. Lou Leden 28, 2009 (7:08 pm)

    Faceboooku jsem taky nějak nepřišel na chuť. Na komunikaci mám icq, video je na youtubeu, fotky na rajčeti… a pak ještě tenhle blog.

  6. luke Leden 28, 2009 (10:27 pm)

    Nepopírám, že facebook je defacto neužitečný a zbytečný (ostatně jako téměř všechny komunitní portály), spíše jsem reagoval na ten nesmyslnej článek na novinkách.cz. Je to jen otázka osobní preference – mně FB vyhovuje, protože to je defacto icq,mail, rajče i spoluzaci.cz v jednom. Komu FB nevyhovuje, může využít jiný služby (a nebo žádný)

  7. Ashman Leden 28, 2009 (10:39 pm)

    Ten článek bych bral jen jako obecné varování, aby si člověk dával pozor co a kde o sobě uveřejňuje.

Zanechat Odpověď

