TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Není na čase změnit banku?

já jsem včera změnil.

Ahoj lidi,
nedělám a nechci dělat reklamu. Píšu jen, jak se mám a co dělám.
Včera jsem si založil účet u mBank. mBank je polská banka, o které nikdo nic neví (kdo by taky něco věděl o bankách, čističkách peněz), ale jeden čas měla nejlépe hodnocený spořící účet v ČR. Žádný ING konto, prostě eMax od mBanky (3,5%). Jelikož se údajně projevuje finanční krize (podle mě se na to všichni jenom vymlouvaj), procento zhodnocení se snížilo na 2,7%. V tom případě bych doporučil asi Červené konto u poštovní spořitelny. Stále 3,3% (tam asi finanční krize nedorazila) při zůstatku 50 tis. Kč. Nebo LB-BW, tam je taky 3,3% při jakémkoliv zůstatku.
A teď k tomu hlavnímu. mKonto u mBank je klasický běžný účet. Má však jednu výhodu. Je zadarmo. Jak to? Já nevím. Prostě je.
Zřízení účtu zdarma, vedení účtu zdrazma, platební karta Visa zdarma, internet banking zdarma, příchozí platby zdarma, odchozí platby zdarma, SIPO, trvalý příkazy atd atd. zdarma 3 výběry měsíčně z libovolného bankomatu zdarma. Elektronický výpis na email zdarma.
Ptal jsem se, co se teda platí. Čtvrtý výběr z bankomatu (já k bankomatu skoro nechodím) nebo kdybych si nechával posílat papírový výpisy (nepotřebuju). Takže asi fakt zdarma.
Až přijdu na nějakou skrytou platbu či nevýhodu, tak se ozvu. Zatím se mi to zdá dobrý.

Jakou banku máte Vy a kolik platíte bance za to, že má Vaše peníze?

Čus
Ladik

4 responses to “Není na čase změnit banku?

  1. Ashman Leden 30, 2009 (11:50 am)

    Mám studentský účet u KB za 20 Kč měsíčně. V rámci tohoto 2 karty zdarma, internet banking zdarma, výběry z vlastních bankomatů zdarma.Pokud si vzpomínám dobře, tak mBank není pravá banka, protože funguje na jiném právním základě než banky. Ale možná si to pletu s něčim jinym.:)

  2. Ladik Leden 30, 2009 (12:25 pm)

    To jsou ti věční studenti 🙂 Jak to, že máš ve 28 pořád studentskej účet?? To ti ho nechaj už napořád?

  3. Luke Leden 30, 2009 (12:35 pm)

    To já mám GE Money bank a jsem spokojenej. Poplatky nějaký platím, ale né moc a z hlavy fakt nevim kolik. A jsem u nich už 10 let a zatim mi vyhovuje.

  4. Ashman Leden 30, 2009 (1:00 pm)

    Nechaj mi ho do třiceti. Pak se uvidí:)

Zanechat Odpověď

