TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Páteční ranní vstávání

to bylo strašný

Ahoj ahoj,
dneska ten den začal pěkně zostra.
V kuchyni jsem otevřel skříňku a vypadly na mě skleněná dóza plná granka (cca 0,5kg) a olej v plastový lahvi. Zůstal jsem stát jako opařenej a čuměl.
Dóza se rozletěla po celý kuchyni, kakao zůstalo skoro na místě a olej se roztekl kam se dalo.
Takže místo snídaně začalo uklízení.
A teď otázka. Jak jsem to měl uklidit, abych to měl co nejdříve a co nejmíň zasvinil úklidové prostředky?
Já to řešil asi takhle. Velký střepy jsem naházel do koše. Na lopatku jsem smetáčkem nametl to granko, jenže to už se trochu nasáklo tím olejem, takže smetáček byl mastnej. Zbylé střepy jsem chtěl vyluxovat. Šlo totiž o ty malý, jak se blbě sbíraj a člověk vždycky nějaký přehléne. Ale to jsem se nejdřív musel zbavit toho oleje. Takže jsem ho zkusil nasáknout do papírovejch ubrousků. Když už jsem se většiny oleje zbavil, vyluxoval jsem zbylé střepy, pak vytřel hadrem zbytek oleje a 45 minut bylo pryč.
Celou dobu jsem si vyčítal, proč jsem si tenkrát nechal přesypat moje oblíbené granko do SKLEŇENÝ uzavíretelný DÓZY a nepřesypal si ho zpátky do papírový krabice. A proč ta dóza musela stát v totálně narvaný polici, aby se při otevření na mě vyvalila!!! Kdo tam zase co rval???!!!
Takže bez snídaně jsem dorazil s 0,5h zpožděním do práce.. ale teď už jsem naštěstí po snídani a čekám, kdy se na mě usměje štěstí (za ty střepy)…

A jak se v pátek vstávalo Vám ostatním? 🙂

Čus
Ladik

4 responses to “Páteční ranní vstávání

  1. Ashman Únor 6, 2009 (12:00 pm)

    Hezká historka. Je vidět, že když se snažíš, dokážeš vyprodukovat něco zajímavého.:)

  2. Lou Únor 6, 2009 (2:20 pm)

    Granko a olej… smrtelná kombinace. Máš štěstí, že žiješ 🙂

  3. Kví Únor 7, 2009 (11:34 am)

    Mě se stalo to, že moje kafe dostalo novej dizajn a zhruba o 3 milimetry se mi nevejde do skříňky ;))

Zanechat Odpověď

