TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Ladik a poker.. zase

konečně jsem chytil formu

Ahoj,
přišel jsem se pochlubit. Posledně jsem skončil 276. z cca 2300 hráčů. Před chvílí jsem vypad na 124. místě (taky cca 2300 hráčů).
Dneska se mi dařilo až do chvíle, kdy jsem dostal do ruky 10 a 8 v kárách. na stůl přišly dvě nízký kárový karty (7 a 4) a taky jedna nekárová desítka. To bude moje hra, jsem si říkal. Nejvyšší pár na stole a flush draw (jedna karta chybí do barvy) přišel král. Ten poslední, co tam se mnou zůstal šel all-in. Měl asi 3x míň než já, tak jsem si říkal, že to risknu. On měl Krále a pětku taky v kárách. Takže v tu chvíli měl nejvyšší pár on a když to přijde do flushe, tak vyhraje taky on. 😦 Zachránila by mě jen desítka nebo osmička. přišla kárová dáma… 😦
Druhá hra, kde jsem přišel o skoro celý svůj bank. dostal jsem devět deset. zkusím to. Na flopu 3, 7, 9 různejch barev. Dobrý, říkám si. zase nejvyšší pár. Dva soupeři se mě držej. Na turnu (4. karta) přichází desítka. A to už mám dva páry. Pořád se mě držej. a na riveru (5. karta) JACK!! Já mám dva páry – devítky a desítky. Jeden má v ruce 9, J, takže je lepší, má dva páry devítky a Jacky. A ten třetí? Ten měl v ruce dvě osmičky, takže má postupku.
A má poslední hra, při které jsem vypad? Q, J v srdcích. Už jsem měl málo, tak jsem to zkusil. Nepřišlo nic.

Ještě přidám dvě hry z minulých turnajů. Ty se vám budou líbit 🙂 Pokaždý jsem vypadnul.
Tak v jedný hře jsem měl v žetonech a v ruce 9, 9 => all-in.
Na flopu srdcová desítka, křížová devítky, srdcovej jack. To už jsem měl trojici… Na turnu křížovej král. a zbylí dva jdou taky all-in. Ten jeden měl srdcový eso a srdcovou čtyřku. takže mu stačilo, aby mu přišla ještě jedna srdcová karta do flushe nebo dáma do postupky. To mi zatrnulo. A ten druhej měl křížovou šestku a křížovou čtyřku. Tomu stačila křížová karta do flushe. A ta mu taky přišla. A já byl venku.
Podruhý, stejnej případ. Mám málo žetonů, v ruce 9, 9 a jdu all-in. Na flop přijde Q, 10, A. Samozřejmě. Tak už jsem jenom máchnul rukou.

Pobavil jsem Vás? 🙂

Koukněte se na můj poker web FIENCE

A v sobotu se budu těšit na opravdický soupeře 🙂

čus
Ladik

Zanechat Odpověď

