TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

kolaudace bytu

to byla zasa akce… 🙂

V sobotu se u nás konala dloho dopředu avizovaná kolaudace bytu – udělali jsme jí ve stylu 80. let a každý měl za úkol přijít oblečen či učesán v tomto retro stylu. S Žabou jsme připravili spousty jídla, vyzdobili byt, nakoupili chlast , vybrali dobovou muziku a vytvořili jsme si hezké 80s kostýmky.

Já jsem se převlík za růžového hošana a Zlata za zlatou disco-divu.

Příprava trvala skoro celou sobotu a v sedm večer začali chodit první hosté. Nakonec se sešlo celkem asi 18 lidí – včetně zdejších Vonáků (Ládik+Petra, Lukyhell, Lou a Ashman) a spousty Zlatinejch kolegyň a kamarádů/-ek (Ivet, Stáňa, Míra, Káťa+Ondra, Milča, Týna, Máťa, Bára a Aurélie).

Na programu večera byla soutěž o nejlepší kostým, soutěž v céčkách, půlnoční pokerturnaj a premiéra pořadu TV VONA „Zabiákovo pozdní odpoledne“.

Bohužel (pro mě) večer začal hrou „Piatnik“ – je to společenská karetní hra spočívající v tom, že každý účastník si vytáhne kartu a kdo má nejvyšší, pije panáka. Kdo si vytáhne piatnika (žolíka), pije dva panáky – nejdřív jsme hráli ve třech, pak se počet lidí zvýšil, ale já hodně vyhrával a cca 3x jsem měl i samotného piatnika.

Zábava ale plynula, hrála muzika, tancovalo se, kecalo atd a já jsem kolem desátý vytuhl a probudil jsem se až někdy ve 4 ráno, kdy už u nás zbylo jen pár lidí a v náladě povznešený Ashman bavil společnost svými historkami a zpěvem. Já jsem pak šel zvracet a spát a ráno už jsem zastihl jen Lukyhella, který u nás vydržel a koukal na střihorukého Edwarda :).

Celou neděli mi pak bylo ještě zle, ale stálo to za to. Jak jsem se pak dověděl, Céčkový turnaj vyhrála Petra, soutěž kostýmu vyhrála Týna (já byl druhej :)) a poker turnaj se nakonec nekonal. Večer byl rovněž zpříjemněn projekcí dnes už legendárního dílu pořadu ČT Paskvil „80´s“ speciál s těmi největšími hrůzami let 80. – ukázku z pořadu najdete na http://www.youtube.com/watch?v=3M3UGk8Ozcs 🙂

Takže díky všem, kdož přišli a nějaký fotky teď právě nahrávám na rajče!

Luke

One response to “kolaudace bytu

  1. Lou Únor 16, 2009 (12:06 pm)

    Hustá party. Fotky jsem dal da své galerie.

Zanechat Odpověď

