TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Měl jsem strašidelnej sen

probudil jsem se z něj ve 3 ráno, pak jsem nemohl usnout, bál jsem se podívat na hodiny, jestli náhodou není 3:15 (zemřeš), bál jsem se usnout, aby ta můra nepokračovala, pak už bylo 3:36 a únava mě nakonec přemohla… a teď ten sen

V nějakym bytě jsem objevil bankovky pomalu se potápějící ve sklenici s medem. Byly to nějaký český tisícovky a pak asi 50 dolarová bankovka. Mám pocit, že to tam hodila moje máma, ale nevěděl jsem proč. Pak někdo buší na dveře. Po chvíli jdu otevřít, když bušení nepřestává, tam stojí nějaká postarší blonďatá sousedka a říká, jestli se tam nenašly její peníze, že jí to asi sebrala uklízečka, jestli to nehodila k nám. Protože si nejsem jistej, kdo vlastně ty peníze sebral, tak zapírám, že o tom nic nevím. Odešla a já se vracím do bytu. Tam sedí moje máma a nějaký další lidi a já jim říkám, že ty peníze jsou tý sousedky od vedle. Vytahuju peníze z medu. Oni mě však přesvědčují, že není zapotřebí jí ty peníze vracet, když vlastně sama neví, kdo jí je vzal…
Vydávám se přes chodbu do jiného bytu, kde je asi pět nebo šest dospělých, pravděpodobně nájemníci z jiných bytů. Přišlo se něco řešit, nepamatuji se co. Jeden pán se obrací na svého syna (synovi je asi 35-40) a ptá se ho, jestli ví, po kom má tak velký svaly. Syn je nějakej retardovanej a odpovídá, že po tátovi a ten mi začne vysvětlovat, že byl slavnej sportovní střelec. Na schůzi se objevuje sousedka a zase se mě ptá na ty peníze. Odpovídám, že jsem nic nového nezjistil.
Venku lítá vrtulník. Pilotuje ho nějakej mladej chlapík a vrtulník má vytuněnej, je za ním světelná čára a jak lítá, zůstává za ním světelná stopa. V jednu chvíli ale letí nízko nad zemí a nestačí to zvednout a naletí do stromů. Všichni vyskočíme, že ho musíme zachránit.
Běžím si zpátky do bytu pro mobily a u okna sedí Peťula. Nikdo jiný v bytě není. Říká mi, že se bojí. U sebe má kličku od okna s tou železnou tyčkou, že by se tím případně bránila. Ptám se jí, jestli má mobil, že musím jít s ostatníma zachránit toho pilota. Mobil jí pípnul a vypnul se jí. Říkám jí, že jí půjčím svůj, mám totiž dva, ale pak se usměju, že vlastně nemůžu a kde má ten svůj druhej. Ten má v nabíječce u dveří, ale bojí se tam jít. Tak jí ho odtamtud přinesu a jdu se podívat po bytě, jestli tam náhodou něco není. Vejdu do vedlejší místnosti s dlouhejma závěsama, na první pohled nikde nikdo. Chmátnu rukou napravo k závěsu, jestli náhodou nestojí někdo za ním. A místo abych rukou promách celej závěs, nahmátnu jak tam opravdu někdo je. Závěs se tím mým promachem částečně odhrnul a tam stojí něco, vypadá to trochu jako Glum z Pána prstenů, ale nemá tak velký oči a já dostal strašnej strach. Zaútočil jsem na to levou pěstí, udeřil to třikrát do obličeje a pak mi pěst uvízla v puse tý zrůdy a začala mi jí hryzat. pravou rukou jsem chytil kus tý ozubený tlamy a začal rvát ruce od sebe, abych jí tu hubu roztrhnul. Bylo to strašně namáhavý a šel z toho zvuk, jako kdybyste trhali plastovou lahev. Nakonec jsem to roztrh a v šoku jsem zařval do pokoje, jestli je tam ještě někdo. Byl jsem odhodlanej vrhnout se do dalšího boje, pak mě ale síla okamžitě přešla a já věděl, že do dalšího boje se mi už nechce. A tak jsem se probudil….

Hnusnej sen

Čus.
Ladik

One response to “Měl jsem strašidelnej sen

  1. Luke Únor 16, 2009 (1:12 pm)

    dobrej horror 🙂

Zanechat Odpověď

