TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Burger king, Valkýra, Poker, Oscaři….

nabitá neděle….
Včera jsme měli s Žábou bohatej program – po zkoušce Hanky Panky (v dubnu bude koncert!) jsme totiž vyrazili na Zličín ochutnat prvního českého Burger Kinga – krále mezi fastfoody. Já měl BK už na podzim v Londýně, ale až teď jsem si to opravdu užil. Narozdíl od McDonald´s jsou totiž burgery od BK opravdu pořádní „macci“ (to je od slova „macek“) a to za cenu stejnou jako u McD. Burger king nabízí, stejně jako Mc, cheesburgery a hamburgery za 20,-, pak dvojité cheese, kuřecí burgery, velké Whooper burgery (krom masa navíc zeleninou, slaninou a čedarem) až po velký King Burger XXL. Navíc doplňky jako smažené obalované cibulové prstýnky…
Dali jsme si zmíněného Whooper burgera (jako menu) a byl jsem nacpanej. Cheesseburgera jsem pak ani neokusil a věnovali jsme ho jako cenu do pokera.

Po Burger Kingovi jsme šli do zličínského Cinema City na Valkýru. Nejprve ke kinu – musim bohužel konstatovat, že zličínské Cinema City je oproti jiným pražským multikinům (palace, village) o dost horší – ceny jsou vyšší a sál s nepříjemně uspořádanejma sedadlama a relativně malým plátnem mě taky zklamal (sál číslo 9 na zličíně). No třeba jsou jiný Cinema City lepší, ale na Zličín už jít nechci.

Film o Stauffenbergově spiknutí a atentátu na Hitlera se mi líbil, Cruise hrál dobře, film mi připadal historicky věrný – rozhodně doporučuju ke shlédnutí. Škoda že nemá happy end 🙂

Ze Zličína je to do Řep co by žetonem dohodil, tak jsme zašli po delší době opět na pravidelný nedělní pokerovej turnaj do Sportovky. Hrálo nás šest – Ládik, Ashman, Lou, Lukyhell, Žába a já. Hra se vyvíjela od začátku zajímavě, Ládikovi se příliš nedařilo, Lukymu ani žábě taktéž. Nakonec první vypadla Žába, krátce po ní ji následoval překvapivě Ládik. Mně se v tý fázi docela dařilo a byl jsem chip leader. Pak vypadl Lou a zbyli jsme ve třech – Luky, Ashman a já – bohužel tady se karta obrátila, mně se nepovedlo několik her, dal jsem ukvapeně all in a nakonec jsem vypadl. V napínavém konečném duelu Lukyhell vs Ashman vyhrál nakonec Luky a vyhrál hodnotné ceny 🙂

Po návratu na Žižkov jsme začali hledat online vysílání oskarů.
Po cca dvou hodinách (kdy jsem zkoušel různé pofiderní čínské a filipínské kanály, které měly rovněž Oskary vysílat) jsem našel perfektní stránku http://tvchannelsfree.com/, kde je přímo live vysílání americké televize ABC, která Oskary vysílá. Kvalita obrazu byla dobrá, výpadky žádné a tak jsme se až do dnešního rána koukali a viděli, jak např Wall-e vyhrál cenu za nejlepší animák či jak Heath Ledger dostal posmrtné ocenění za nejlepší vedlejší herecký výkon.

Uvedenou stránku rozhodně doporučuju navštívit, je tam několik set stanic z různejch států a žánrů – filmové, sportovní, hudební, zpravodajské, dokumentární apod. Samozřejmě některé TV stanice občas nejsou, občas jdou trhaně, ale některé jdou zas velmi dobře.

Tak a teď hurá do práce! 🙂

Luke

2 responses to “Burger king, Valkýra, Poker, Oscaři….

  1. Ashman Únor 23, 2009 (5:38 pm)

    Výbornej odkaz, díky.

Zanechat Odpověď

