TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Kýlní záležitosti

zdravotní lapálie

Vezmu to od začátku. V lednu jsem objevil dole v podbřišku bulku, která po několika týdnech nezmizela, a tak jsem šel včera k doktorovi s tím, jestli to není kýla. A je. Začínající. Dnes jsem byl na chirurgii v Motole a 2.4. jdu na operaci.

Musím říct, že chirurgická ambulance v Motole na mě působí profesionálním dojmem. Ve vestibulu jsem u pokladny zaplatil cikrtné a šel do chirurgické ambulance do kartotéky, kde jsem podepsal, že souhlasím ze zákrokem a že se na mě můžou dívat medici (je to fakultní nemocnice a na někom se učit musej no). Na řadu jsem přišel asi po 40-ti minutách.
Vlezu do ordinace a tam kromě doktora a dvou sestřiček ještě medik a medička (hezká). Vyšetření se provádí pohmatem v místech nálezu (pochopitelně bez šatů). Takže mi doktor prohmatal obě třísla nejdřív ve stoje a potom i v leže. Občas jsem u toho měl zakašlat, aby ta bulka vyjela. Medici to celé pozorovali.

Doktor byl mladej a sestřička taky, oba sympatický. Hned se dohodl termín operace a bylo. Ne že by se mi pod kudlu chtělo, ale samo to stejně nezmizí a akorát by se to zvětšovalo (prý to za pár let může klesnout až do šourku a být velké jako hlava novorozeněte). Nicméně druhý den po zákroku bych měl jít už domů… a za týden už můžu střihnout další roli pro nějaký Vona projekt 🙂
Pak si minimálně šest týdnů nevyčistím v práci podlahu. Ale teď před operací prý můžu, protože tam mám jen úzkou branku. Zvedat nic těžkého nemám apod. A mám prý hrát hodně pinball, že to pomáhá 🙂
Nicméně mé sny o kariéře stěhováka jsou pryč 🙂

Takže tolik o mé dutině břišní a její budoucí rekonstrukci. Mějte se fajn, nezvedejte nic hodně těžkého, posilujte břišní svaly apod.

LOU

6 responses to “Kýlní záležitosti

  1. Luke Únor 25, 2009 (8:45 am)

    Tak držim palce, ať to dobře dopadne! Já jdu teď v březnu prozměnu opět k zubaři na trhání dvou dalších zubů, takže si taky užiju legraci. Ať žije medicína! 🙂

  2. Ladik Únor 25, 2009 (11:44 am)

    Fíííha, tak to taky držím palce! A to jsem myslel, že mám kýlu já a že se zdravotní lapálie točí jen kolem mě. Musím to zaklepat, už jsem zaklepal, poslední dobou mě nic netrápí. (Asi od tý doby, co jsem přestal chodit na fotbal) ;)Stěhovák z tebe sice nebude, ale poker hrát můžeš. Viděl jsem jednoho hráče i bez rukou. Hrál nohama.Ještě jednou hodně štěstí.A Luke, Ty si začni čistit zuby, abys neměl v hubě víc děr než já 😀 🙂

  3. Ashman Únor 25, 2009 (12:08 pm)

    Čištění zubů je sice dobrý, ale neni samopsásný. Jinými slovy, pokud mají tvoje zuby sklony se kazit, čištěním to nezachráníš. Jenom tim zpomalíš proces kazení se.:)

  4. Kví Únor 25, 2009 (3:49 pm)

    Náš kocour má taky kýlu, je to zákeřná nemoc…Ale zaujalo mě „prý to za pár let může klesnout až do šourku a být velké jako hlava novorozeněte“ – tam už se to blížilo reálné šanci zjistit, jestli je horší kopnutí do kulek, nebo porod… 😉

  5. Ashman Únor 25, 2009 (4:42 pm)

    Lou by zjistil, že nejhorší je obojí zároveň.

  6. Lou Únor 26, 2009 (11:30 pm)

    To: Kví Jsem rád, že v tom nejsem sám. Vyřiď prosím kocourivi pozdravy. Jinak o té velikosti to je asi nějaký extrémní případ.

Zanechat Odpověď

