TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Pátek, sobota a neděle

aneb jak probíhal Ladikův víkend

V pátek jsme s Peťulou zamířili do kina. Šli jsme se podívat na Watchmen. Komiks neznám, začátek byl zdlouhavej, naštěstí hned ze začátku byla jedna vydařená akční scéna, takže jsem vydržel čekat na další. Film se pak docela rozjel Příběh je zajímavej i když ne moc originální. A na konci vyvstává otázka, zda zničení několika měst plných lidí za účelem celosvětového míru je vlastně dobré či špatné… Hrdinové ve filmu se na tom neshodli. A Rorschach je hodně dobrej!

Zato v sobotu jsem vyrazili na muzikál MONA LISA.
Dostali jsme lístky od mojí sestry, zrovna koukám, kolik by stály normálně na kase (149kč jeden). Seděli jsme na balkóně úplně vzadu. Na podium bylo vidět v pohodě. Koukání na dálku sice už není moje doména, ale kdyby ten muzikál byl dobrej, tak mi ani moc nevadi, že nevidím jakou barvu očí má ten kterej zpěvák. Zážitek to byl hroznej. Párkrát jsem se přistihl, že sleduji práci osvětlovačů. Vydrželi jsme do přestávky a pak jsme se vypařili. Dějově hrozný, hudebně hrozný, zpěv průměrnej. Monika Absolonová, Helena Vondráčková, Ali Amiri, Tomáš Savka… jeden lepší než druhej 😉
OFICIÁLNÍ STRÁNKY MUZIKÁLU

Večer jsme zachránili u Finského filmu Musta Jää (Černý led) a taky jsme dokoukali Slumdog Millionaire. Nechápu, jak to mohlo získat tolik oscarů, tak úžasný mi to nepřišlo. Ale na jedno zkouknutí se ta pohádka pro dospělý dala zvládnout.

Neděli jsem strávil na chatě a už se docela těším až bude víc hřát sluníčko.

Shrnutí:
Na Watchmen jdětě, na Mona Lisu nechoďte, na Milionáře z chatrče se koukněte, ať víte, čemu se teď dávaj Oscaři, a na chaty jezděte 🙂

Čus
Ladik

One response to “Pátek, sobota a neděle

  1. Luke Březen 9, 2009 (11:56 am)

    Vidim že sem lze vkládat youtube videa? To jsem nevěděl, super 🙂

Zanechat Odpověď

