TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Uplynulý týden

zase o dva zuby míň…
Tak ve středu jsem byl opět u zubaře na trhání dvou zbejvajících ošklivých zubů – zbytek šestky a jedna osmička. Šestku měl ven hned, osmičku páčil asi půl hodiny ale nakonec se povedlo. Plival jsem sice krev a kusy tkáně, ale vůbec to nebolelo a to ani po té, co přestala učinkovat anestézie. Druhý den (čtvrtek) už jsem v restauraci U Dvou Hrabalů, normálně večeřel – mimochodem tuhle žižkovskou restauraci teď navštěvujeme docela často – maj tam speciality z olomouckých tvarůžků a další dobrá jídla.

V pátek jsem byl na ségřiný promoci, je z ní už inženýrka ekonomie, večer jsme to v rodinném kruhu oslavili v restauraci U Bílého lva, která tentokráte velmi zklamala (nepříjemná obsluha, překopanej jídelák, místo původní plzně nyní krušovice….). Přežral jsem se a druhej den mi bylo blbě od žaludku, navíc mě začalo bolet v krku, což přišlo v tu pravou chvíli, neboť jsme v sobotu večer hráli s Basketles v kladenském Dundee Jamu. Byl to tak trochu koncert mrzáků – já nemohl pořádně zpívat, Fefi taky ne, protože má naštíplí žebra, takže celej koncert odtáhl hlavně Mńouk, kterej, zejména v druhý puli večera, dal do zpěvu vše a publikum opět pařilo jak oživot – koncert byl zakončenej sérií písniček Twist and shout / Dizzy Miss Lizzy / Money a závěrečnou Hey Jude¨.

16. dubna budeme s Basketeles hrát po cca 2 letech opět v Praze – tentokráte v klubu Batalion, tak jste zváni!

V neděli jsem se celej den léčil a dneska jsem zas v práci, byť nastydlej a už se těšim na vyndavání stehů z huby :).

Luke

4 responses to “Uplynulý týden

  1. Ladik Březen 23, 2009 (12:12 pm)

    Ta zubní dobrodružství ti vůbec nezávidím.

  2. Kví Březen 23, 2009 (10:45 pm)

    16. dubna?Tak to nepřijdeme 🙂

  3. Luke Březen 24, 2009 (9:08 am)

    Jo vim, preferujete pana Krysíka! 🙂

  4. Pedro Březen 24, 2009 (1:57 pm)

    Ježiš, to je šílený popis tvého odzubení… Já jsem tedy měla díry po zubech zašitý samovstřebávacíma stehama

Zanechat Odpověď

