TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Vona na webnode.cz?

chtěl jsem psát úplně o něčem jiném, ale tohle je můj dnešní objev.

Ahoj plantážníci. Stejskalo se Vám po mně? 😉
Jedna z prvních věcí, kterou jsem udělal, když jsem se objevil u počítače s internetem, byla nalistování si našeho blogu. Moc tam toho nepřibylo a to jsem byl sakra zvědavej, co se tady za ten tejden událo.
Díky těm pokerovejm maniakům, kteří nás včera odchytli ve sportovce, jsem objevil redakční systém na dělání pěknech webů. Registrace je rychlá – mail, heslo, pak doregistrace z mailu a už můžete nastavovat, co na stránkách bude a nebude a cpát do toho obsah. Za čtvrt hoďky jsem vyrobil něco takovýhleho fience.webnode.cz.
Je to jednoduchý, rychlý a hezký a píšu to sem nejen proto, že si teď každý z vás může udělat hezkou stránku, ale hlavně proto, že bychom v tom mohli vyrobit VONA stránky. Koukněte se na to a napište mailem nebo do komentářů, co si o tom myslíte.

Čus

Ladik

8 responses to “Vona na webnode.cz?

  1. Luke Březen 23, 2009 (3:09 pm)

    No muselo by se udělat nové logo nahoru, ale proč né… zasloužili bychom novej web, ten současnej je už tak 5 let přežitej 🙂

  2. Ashman Březen 23, 2009 (6:22 pm)

    Jen je otázka, jestli potřebujeme i novou adresu. Osobně bych byl pro, ale když už se máme stěhovat, tak si myslím, že by to mělo být něco jako http://www.vona.cz .com nebo .org.

  3. Luke Březen 24, 2009 (9:07 am)

    Klidně, když se složíme na doménu a hosting (na rok oboje dohromady výjde na cca 400-500 kč dle firmy)

  4. Ladik Březen 24, 2009 (9:30 am)

    Ten webnode.cz se mi líbil, je to rychlý, má to hezký vzhledy, logo by se tam dalo dát jednoduše, na to jsem se koukal. Je fakt, že adresa by nebyla nic moc (vona.webnode.cz), že asi vona.cz je lepší. Pak záleží na tom, jak se domluvíme, jestli vona.cz za peníze nebo vona.webnode.cz zadarmo… oboje má něco do sebe..

  5. Luke Březen 24, 2009 (9:39 am)

    A ten redakční systém nejde přesunout na vlastní doménu či jinou libovolnou adresu? Já myslel, že je to něco jako šablona v PHP, která bude fungovat na jakýmkoliv serveru, kterej PHP podporuje…

  6. Ladik Březen 24, 2009 (10:50 am)

    To máš pravdu, že redakční systém je šablona. Tohle asi nebude klasickej redakční systém, použil jsem ten výraz jen proto, že už tam je všechno hotový, jen do toho vkládáš data. Editace probíhá on-line.. U klasického redakčního systému si to můžeš připravovat v offline. Tímto se tedy omlouvám za špatnou terminologii 🙂

  7. Luke Březen 24, 2009 (12:12 pm)

    Aha, tak tím trochu mé nadšení pohaslo… protože kdybychom tu doménu nekoupili, tak by bylo dobrý zůstat u starýho názvu vona.sf.cz…

  8. Lou Březen 26, 2009 (11:53 am)

    Asi bych taky radši zůstal u starého vona.sf.cz Myslím, že už to je celkem zavedená značka.

Zanechat Odpověď

