TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Čištění akvárka

Už to potřebovalo

Včera proběhlo čistění akvárka, ryby zatím počkaly v modrém kýblu. Bývalo jich 18, teď jich čekalo jen 13.

Po hodině propírání kamenů, protrhávání rostlin a drhnutí skla od řasy se ryby mohly zase nalejt zpět. Dnes jsem jich napočítal už jen 12. Třináctá zemřela ráno při porodu, ležela dole na kamenech… A nové rybky nikde… Blbý.

Ladik

2 responses to “Čištění akvárka

  1. Mehehe Březen 25, 2009 (7:16 pm)

    Ladiku – ty při čištění akvária vyndaváš ryby do kbelíku? Já jsem za dobu, co mám akvárium, tohle nikdy neudělal. Za prvý bych je asi nikdy nepochytal všechny a za druhý, to pro ně musí být takový stres, že se nedivím, že to nějaká neustojí. Nový ryby myslíš rozmnožit?P.S. Nový ryby kup na burze na Pankráci (http://www.rybyarybicky.cz/), přímo od chovatelů.

  2. Ladik Březen 26, 2009 (11:38 am)

    Jojo, vyndal jsem je do kbelíku, protože jsem potřeboval to akvárko komplet vyčistit – kytky, kameny, řasa. Podařilo se mi je pochytat do půllitru a stačilo mi asi jenom 5 pokusů. Jsou to chytrý holky (a kluci). Takovej stres to není. Aspoň maj nějakou zábavu 🙂 Je to jako na tobogánu :)Nový ryby jsem myslel rozmnožit, je jich stále míň a míň. Dokupování zatím nemám v plánu. Jsem doma jedinej, kdo je má tak trochu rád. Jinak mi s něma nikdo nepomůže (ani je nenakrmí). Mehehe, za tip dík.

Zanechat Odpověď

