TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

nová zrcadlovka

tak reklamace mé staré zrcadlovky Canon 350D dopadla asi nejlépe, jak mohla….

Do třiceti dnů se Czechcomputeru nepodařilo foťák opravit, a tak mi sami nabídli vrácení peněz, což sem přijal a za vrácenou cenu jsem si dnes koupil nový model Canon 1000D. Ten se od starého modelu liší zejména novým obrazovým procesorem, má více megapixelů, větší náhledový display, liveview (tedy už nemusim v případě potřeby, koukat jen do hledáčku, ale vidim – co fotim přímo na displayi – jako u kompaktních fotoaparátů). Těch změn je více… každopádně jsem rád že zas můžu fotit, na galerii jsem už hodil fotky z dnešního Slanfestu

Luke

One response to “nová zrcadlovka

  1. Lou Duben 4, 2009 (11:03 pm)

    Takovýhle reklamace mám taky rád. Peníze zpět jsou nejlepší.

Zanechat Odpověď

