TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Zase ten poker

sobota a pondělí

V sobotu se konal náš 22. pokerový turnaj. Sešli jsme se tentokrát v Sokolovně v hojném počtu. Ze standardních hráčů chyběl jen Luke (a Zlata). Zobi nakonec nehrál, tak nás bylo šest.
Mně se vůbec nedařilo, zato Ashman měl od začátku našlápnuto, pak mu trochu došel dech, ale nakonec to uhrál na vítězství. Ve finále nenechal Davidovi ani jednu hru.
Fotky z turnaje jsou v mé DŽUPELA fotogalerii.

V pondělí jsem chvíli řádil v kovbojském Texasu, ale tam se mi tentokrát moc nedařilo a své řádění jsem skončil + – na nule.
Večer jsem se vypravil do Paradise poker herny a zahrál si turnaj o 25€ s dalším 1964 hráči. Hrál jsem takovou svojí průměrnou hru a koukám, už jsem v první stovce a nakonec jsem to uhrál na 19. místo. Ke konci jsem už ale nebyl soupeř. Jednu hru ke konci jsem hloupě zahodil, tam jsem se mohl nabalíkovat. Pak už dobrý karty nechodily a v závěrečném all-inu jsem už nic netrefil.
Kdybych zahrál ještě 9 takovejch turnajů, tak bych vyhrál celou ligu 😉

Pokeru zdar

Ladik

Zanechat Odpověď

